روزنگار؛ بررسی کاربرد کروم بوک ها/در وب ایران چه میگذرد و بیشتر

روزنگار؛ بررسی کاربرد کروم بوک ها/در وب ایران چه میگذرد و بیشتر
  • 1393/11/13
  • تیم گویا آي تی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

آیا کروم بوک ها تمام احتیاجات شما را برطرف می کنند؟

devices-selector-home-pixelکروم بوک ها دسته ای از محصولات دیجیتالی هستند که از نظر ظاهری مانند لپ تاپ ها هستند و سخت افزار آن تقریبا سطح پایین است. قیمت در کروم بوک ها حرف اول را می زند و به دلیل قیمت کم آنها عموما محصولاتی با مشخصات سخت افزاری ساده هستند. اما خاصیت مهم دیگر این دستگاه ها امنیت بالای سیستم عامل ابری آن است. همچنین تمامی کارها و فعالیت ها در کروم بوک ها در فضای ابری انجام می شود. حالا ما در گویا آی تی به بررسی این پرداخته ایم که آیا کروم بوک ها می تونند احتیاجات کاربران را رفع نمایند یا نه. اگر می خواهید در مورد موضوع یاد شده اطلاعات بیشتری کسب کنید این مطلب را از دست ندهید.

چه کسی را باید بلاک کنیم و چه کسی را Unfriend؟

A Guide to Blocking Obnoxious Friends on Facebookهمیشه در شبکه های اجتماعی امروزی بعضی افراد هستند که تعداد زیادی پست برای آنها در هر لحظه ارسال می شود. داشتن دوستان زیاد در لیست مخاطبان می تواند دلیل اصلی این موضوع باشد. اما اگر شما هم مانند خیلی های دیگر از مطالب بی معنی و گاها خالی از هر گونه محتوای دوستان خود خسته شده اید، با خواندن این مقاله می توانید راهکاری برای رفع این مشکل بیابید.

بررسی ماوس گیمینگ SteelSeries Rival

steelseries-rival-gaming-mouse

در دنیای گیمر ها سخت افزارهای سطح بالا برای خیلی ها جذاب هستند. اما این تمام ماجرا نیست. در بسیاری از موارد محصولات گیمینگ با شکل های مختلف و زیبایی ارائه می شوند. یکی از مهمترین ابزارهای پی سی گیمر ها ماوس است. ماوس های گیمینگ زیادی در حال حاضر در بازار وجود دارند که هر کدام معایب و مزایایی دارند. یکی از این ماوس ها SteelSeries Rival نام دارد. ما در این مطلب ماوس یاد شده را مورد بررسی قرار داده ایم تا بتونید قبل از خرید، با تمامی ویژگی های آن کاملا آشنا شوید. اگر به ابزارهای گیمینگ و نقد و بررسی آنها علاقه دارید این مطلب را از دست ندهید.

اختصاصی گویا آی تی؛ در وب ایران چه می گذرد؟

Blog

در دنیای وب امروز در ایران اتفاقاتی میافتد که شاید بسیاری از ما با آنها دست به گریبان شده باشیم. در این مقاله ی اختصاصی ما سعی کرده ایم تا به بررسی کلی اوضاع و احوال وب ایران بپردازیم تا ببینیم دقیقا در وب ایران چه در حال گذر است. اگر از دارندگان وب سایت ها  و وبلاگ ها  هستند یا به نحوی در وب محتوایی تولید می کنید این مقاله را حتما بخوانید.

۹ برنامه برتر اندرویدی در حوزه های آموزشی و آکادمیک

Educational-apps

امروزه تلفن های هوشمند خیلی از کارکرد اصلی خود فراتر رفته اند و تقریبا به رایانه هایی کوچک و جیبی تبدیل شده اند. با وجود گوشی های هوشمند بسیاری از نیازهای کاربران با آن رفع می گردد تا برای هر کاری به رایانه ها رجوع نکنند.کل قابلیت های این محصولات در اپلیکیشن های آنها خلاصه می شود. یکی از کاربرد های جدید تلفن های هوشمند استفاده از آنها در مباحث آموزشی است. در این مطلب ما ۹ ابزار اندرویدی مختلف را در زمینه ی آموزشی و آکادمیک به شما معرفی کرده ایم.

۱۵ آنتی ویروس قابل بوت و رایگان, بخش آخر

antivirus-software-for-macهمیشه در هنگام کار با رایانه ها باید امنیت را مد نظر قرار داد. اتصال به اینترنت و شبکه های مختلف و نیز متصل کردن فلش های گوناگون به رایانه همه از عوامل انتقال ویروس های رایانه ای هستند. ما در گویا آی تی در طی یک سری مطالب دنباله دار اقدام به معرفی ۱۵ آنتی ویروس رایگان و قابل بوت پرداخته ایم که اگر رایانه شما انقدر ویروسی شده که حتی بالا نمی آید می توانید از این نرم افزارها بهره ببرید.

در اینجا به پایان روزنگار و خلاصه ای از خبرهای منتخب تکنولوژیک امروز در گویا آی تی رسیدیم. در ادامه نیز می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

شرکت Oppo نگران مدل های قلابی تلفن های هوشمند Find 7 و N3

انتشار Battlefield 5 در پایان سال ۲۰۱۶| Need for Speed جدیدی در کار است

صفحه نمایش گلکسی اس ۶ احتمالا ۵ اینچی خواهد بود

Lexus جدید راهی بازی Gran Turismo 6 می شود

اشاره ای به بازی Metal Gear Rising 2 در نمایشگاه Taipei Game Show

بیل گیتس هوش مصنوعی را نوعی تهدید می داند

۱۲ گام برای دیده شدن هرچه بیشتر لینک های شما در شبکه های اجتماعی

مایکروسافت ویندوز ۱۰ را برای Raspberry Pi 2 عرضه می کند

تلفن هوشمند LG G4 از رزولوشن ۳k پشتیبانی می کند

پتنت جدید سامسونگ حاکی از موبایل هایی با دولب خمیده است

تصاویر آیپد جدیدی با نام iPad Plus و صفحه نمایش ۱۲/۹ اینچی به بیرون درز کرد

تصاویر جدیدی از Just Cause 3 منتشر شد

اگر سر کلاس گوشیتو چک نکنی، ناهار مهمون این اپ میشی!

بهترین اپلیکیشن های آی او اس، اندروید و ویندوزفون ماه ژانویه ۲۰۱۵

ورزش نگار؛ از ماجرای خالکوبی ایرانیها تا تیم های احتمالی جدید راموس

زندگی با آیفون ۶ ( قسمت دوم )

رویداد خبری سامسونگ در ۱۰ اسفند و معرفی Galaxy S6 و شاید هم Galaxy S Edge

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *