رویداد خبری سامسونگ در 10 اسفند و معرفی Galaxy S6 و شاید هم Galaxy S Edge

رویداد خبری سامسونگ در 10 اسفند و معرفی Galaxy S6 و شاید هم Galaxy S Edge
  • 1393/11/13
  • مرتضی بیاتی
  • 0

خبرهای رسمی حاکی از این هستند که سامسونگ قصد دارد مراسم Galaxy Unpacked 2015 را در اول مارس (10 اسفند) برگزار کند. این رویداد خبری عمدتا متمرکز بر معرفی گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت, یعنی Galaxy S6 خواهد بود. با این حال در تیزر تبلیغاتی این رویداد بنظر می رسد که سامسونگ قصد معرفی محصولی با طراحی منحنی شکل را دارد. همانطور که در خبرها خواندید اخیرا شایعاتی درباره تولید محصولی با نام Galaxy S Edge با دولب خمیده توسط سامسونگ وجود دارد. آیا باید در این رویداد خبری منتظر معرفی Galaxy S Edge باشیم؟

براساس آخرین شایعات و شواهد, Galaxy S6 از صفحه نمایش 5 اینچ QHD Super AMOLED, چیپست Exynos 7420 با CPU هشت هسته ای و 3گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. همچنین در پشت این گوشی نیز شاهد سنسور ضربان قلب و دوربین 20 مگاپیکسلی خواهیم بود. طراحی پشت این گوشی در تصاویر قاب هایی که شرکت Spigen برای آن طراحی کرده به خوبی قابل مشاهده است.

Possible-renders-of-the-real-Samsung-Galaxy-S6-with-Spigen-cases

علاوه براین, به احتمال زیاد همانطور که از تصویر تیزر دریافت می شود این گوشی فریمی فلزی خواهد داشت. براساس تصاویر شماتیک درز پیدا کرده, Galaxy S6 همانند Galaxy Alpha در ابعاد حدودی 143.5×70.7×7.2 میلی متر تولید خواهد شد.

همچنین نسخه خمیده Galaxy S6 احتمالا Galaxy S Edge نام خواهد گرفت. البته این موضوع همچنان مشخص نیست که آیا تنها یک طرف آن خمیده خواهد بود یا هردو طرف. همانطور که می دانید اخیرا سامسونگ پتنتی را ثبت کرده است که براساس آن نشان می دهد که این شرکت به فناوری ساخت صفحه نمایش هایی با دولب خمیده دست پیدا کرده است.

به هرحال باید تا 10 اسفند صبر کنیم تا ببینیم این شایعات و گمانه زنی ها تا چه حد به واقعیت نزدیک بوده اند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *