تمامی دستگاه های مجهز به اندروید وان در هند، هفته آینده به اندروید ۵ بروزرسانی می شوند

تمامی دستگاه های مجهز به اندروید وان در هند، هفته آینده به اندروید ۵ بروزرسانی می شوند
  • 1393/11/16
  • مجتبی
  • 1

بالاخره بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی در نهایت برای سه دستگاه مجهز به اندروید وان از هفته های آینده در دسترس خواهد بود. این گفته از طرف نمایندگی gooدر هند اعلام شده و میتوان به نوعی آن را کاملا رسمی تلقی کرد.

متاسفانه شرکت هایی که این بروزرسانی ها را آماده کرده اند در این بازه زمانی هنوز هیچگونه اطلاعات و جزئیاتی را در این مورد بیان نکرده اند. در نهایت اندروید ۵ آبنبات چوبی برای تلفن های هوشمند Micromax Canvas A1, Karbonn Sparkle V و Spice Dream Uno در پایان ماه ژانویه منتشر خواهد شد.

البته امروز در اندونزی دستگاه هایی مجهز به سیستم عامل اندروید وان را عرضه نمود که اندروید ۵/۱ آبنبات چوبی را به صورت پیش فرض اجرا می کنند. اما این در حالی است که محصولات معرفی شده در هند که از اندروید وان بهره می برند فعلا قرار است بروزرسانی نسخه ۵ اندروید را دریافت کنند.

اگر این خبر حقیقت داشته باشد می توان انتظار داشت که اندروید ۵ برای دستگاه اهی مجهز به اندروید وان اکنون آماده است و احتمالا شرکت ها در حال رفع باگ ها و مشکلات آن هستند. قابل ذکر است که اندروید وان در واقع نسخه ساده تر شده و بهینه شده سیستم عامل اندروید گوگل است که برای دستگاه های ارزان قیمتی که از سخت افزار رده پایین بهره می برند ایجاد شده.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام کارایی اندروید پنج با اندروید کیت کت چه تفاوتایی داره ؟مزایای کیت کت وکیفیتش بهتره یا اندرویدپنج

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *