انتظار می رود که شیائومی رویدادی در تاریخ 12 فوریه در ایالات متحده برگزار کند

انتظار می رود که شیائومی رویدادی در تاریخ 12 فوریه در ایالات متحده برگزار کند
  • 1393/11/16
  • مبين
  • 1

شیائومی اکنون در لیست 5 شرکت برتر سازنده گوشی های هوشمند قرار گرفته است. اما آن گونه که سامسونگ و اپل هستند نیست. این شرکت به طور عمده در چین و در بازارهایی مانند هند و مالزی در حال توصعه است.

این شرکت به گسترش در بازار های بزرگی همچون ایالات متحده آمریکا عملی انجام نداده بود. اما با توجه به گزارشات اخیر این شرکت چینی در پی برگذاری یک رویداد در تاریخ 12 فوریه در سانفرانسیسکو است.

برنامه اصلی این شرکت در باره این رویداد هنوز فاش نشده است و کسی از علت برگذاری آن خبردار نیست. اما به نظر می رسد که شیائومی میخواهد برنامه های خود را برای توسعه این شرکت د رایالات متحده آمریکا اعلام کند و یا ممکن است که یک محصول سخت افزاری جدید را رونمایی کند.

این شرکت می تواند یک مرکز تحقیق و توسعه در ایالات متحده آمریکا بسازد یا به همکاری دیگر شرکت ها بپردازد. البته این ها همه شایعه هستند و فعلا برنامه اصلی این شرکت معلوم نیست.

شرکت شیائومی اکنون سهم بسیار خوبی را از بازار موبایل دارد و در حال توسعه است. حال باید منتظر بمانیم که در تاریخ 12 فوریه چه خواهد شد و این شرکت درباره چه چیزی بحث خواهد کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. اما شیائومی اولین محصولات خارجی خود را به کدام کشورها وارد می‌کنه؟ ظاهرا کشور‌های آسیایی در حال توسعه، مد نظر این کمپانی چینی قرار دارن. پیش بینی می‌شود محصولات شیائومی در کشور‌هایی همچون هند، سنگاپور، فیلیپین، مالزی و اندونزی بیشتر مورد استقبال کاربران قرار گیره دنبال کردن اتفاقات این شرکت موفق در سال ۲۰۱۵ جالب و هیجان انگیز به نظر می‌رسه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *