heal kit اپل مورد تائید بیش از 23 بیمارستان آمریکا

heal kit اپل مورد تائید بیش از 23 بیمارستان آمریکا
  • 1393/11/17
  • سامان گوهری
  • 1

خبر گزاری رویترز اعلام کرده است که heal kit اپل مورد تایید بیش از 23 عدد از بهترین بیمارستان های آمریکا است چه چیزی باعث شده است تا انقدر heal kit محبوب شود؟

همه چیز بسیار آسان شده است و با کمک تکنو لوژی بسیاری از بیماری ها بهبود یافته اند  و یا قابل کنترل  شده اند . اکنون جدید یکی از جدید ترین راه های کنترل و درمان بیماری ها گوشی های هوشمند و گجت ها اند . اپل با استفاده از اپیکیشن جدیدش با نام heal kit به کمک پزشکان رفته است تا بتوانند تمام فعالیت های بیمار خود را مورد بررسی دهند . با استفاده از heal kit میتوان تمام فعالیت های بیماری هایی مانند دیابت نوع یک و سرطان و فشار خون و بیماری هایی قلبی را ثبت کرد و در دست رس متخصص و پزشک مربوطه قرار دهد.

بازار بهداشت ایلات متحده آمریکا برای گجت ها و تکنو لوژی های جدیدی که به درمان بهبود بیماری ها کمک میکند بودجه ی بسیار خوبی را سرمایه گزاری کرده است و بسیاری از کمپانی های بزرگ تولید گجت ها ی همراه را به فکر این انداخته است که در این بازار بسیار گرم شرکت کنند تا هم بتوانند به بیماران کمک کنند و هم بتوانند از این راه سود کنند . اپل هم دست به کار میشود البته کمپانی های دیگر هم دست روی دست نگذاشته اند و آنها هم اپیکشن هایی را طراحی کردند که از رقیبان heal kit اپل شد . از این رقیبان میشود به سامسونگ و گوگل اشاره کرد.

البته بیشتر بیماران در نظر سنجی که انفاق افتاده بود گفته بودند که بیشتر طرفدار اپیکشن گوگل اند چون بیشتر  گوشی های هوشمند به سیستم عامل اندروید مجهز اند .

برای اینکه heal kit اپل کار خود را به خوبی انجام دهد نیازمند یک ساعت هوشمند خاص هم هست . در آینده ای نه چندان دور heal kit به یکی از بزرگ ترین نرم افزار های سلامتی دنیا تبدیل میشود .

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. درسته که اپل موفقیتای زیادی کسب کرده ولی رقیبانشم می تونن دراین زمینه پیشرفت کنن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *