تلفن هوشمند Lumia RM-1099 با صفحه نمایش ۴ اینچی در هند مورد آزمایش قرار گرفت

تلفن هوشمند Lumia RM-1099 با صفحه نمایش ۴ اینچی در هند مورد آزمایش قرار گرفت
  • 1393/11/17
  • میلاد جهاندار
  • 4

تلفن هوشمند جدید مایکروسافت یعنی Lumia RM-1099  ماه گذشته موفق شد در اندوزی گواهینامه خود را دریافت کند اما متاسفانه هیچ مشخصات و تصاویری با وجود صدور گواهینمامه اش به بیرون درز نکرد یا مقامات اندونزی جزئیاتش را رسما منتشر نکردند.

حال به تازگی طبق گزارشات منتشر شده این تلفن هوشمند در هند مورد آزمایش قرار گرفت و خبر خوب این که دو مدل دیگری به نام های RM-1074 و RM-1075 در کار است. باتوجه به وب سایت هندی Zauba که این اطلاعات از طریق آن کشف شد، تلفن هوشمند Lumia RM-1099  مایکروسافت یک گوشی بوده که از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و از صفحه نمایش ۴ اینچی برخوردار است.

علاوه بر تلفن هوشمند Lumia RM-1099  به تازگی نیز تلفن های هوشمند دیگری از جمله RM-1110  و RM-1069 در اندونزی گواهینامه دریافت کردند. احتمالا تلفن های هوشمند مذکور جز گوشی های میان رده یا رده پایین باشند و به نظر نمی رسد هیچکدام پرچم داری محسوب شوند. باید جهت کسب اطلاعات رسمی از تلفن های هوشمند یاد شده منتظر بیانیه مایکروسافت در آینده باشیم و نمی توان به شایعات اکتفا کرد.

شما می توانید تصویر اطلاعات منتشر شده در سایت هندی Zauba را در ادامه مشاهده کنید ، البته جزئیات به دلیل کوچک بودن تصویر به خوبی مشخص نیست:

gsmarena_002

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. برخی منابع میگن این محصول به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود و مایکروسافت برای آن چیپست ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰ و حافظه ی داخلی ۸ گیگابایتی قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD را در نظر گرفته است.

  2. هیچوقت شرکتا اطلاعات دقیق محصولشونو نمیدن مثلامیگن این گوشی هشت گیگ حافظه داخلی داره بعدکه می خریش یهو میبینی چهارگیگ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *