کاهش ۴ میلیونی کاربران توییتر در سه ماهه پایانی ۲۰۱۴ به دلیل انتشار iOS ۸

کاهش ۴ میلیونی کاربران توییتر در سه ماهه پایانی ۲۰۱۴ به دلیل انتشار iOS ۸
  • 1393/11/17
  • مجتبی
  • 3

در حالی که همه شرکت ها این روزها در حال انتشار گزارش های مالی سه ماهه پایانی سال میلادی گذشته خود هستند، تویتتر نیز اعلام کرده که در این بازه زمانی ۴ میلیون کاربر فعال به مجموع کاربران فعال آن افزوده شده که ۲۸۸ میلیون نفر بوده اند. یعنی در مجموعه در سه ماهه یاد شده سرویس توییتر ۲۹۲ میلیون کاربر فعال داشته اما مدیر این شرکت اعلام نموده به دلیل انتشار iOS 8 از سوی اپل ۴ میلیون از این کاربران را از دست داده است.

توییتر اعلام نموده که ۳ میلیون از کاربران خود را دقیقا پس از انتشار iOS 8 از دست داده که این نتیجه تغییر روش اشتراک گذاری لینک ها در مرورگر سافاری این پلتفرم است.

اگر در مورد ویژگی های اشتراک گذاری لینک توییتر آگاهی ندارید باید بدانید که این امکان از iOS 7 به مرورگر مورد بحث افزوده شده بود و به کاربران اجازه می داد تا لینک ها را با کسانی که آنها را دنبال کرده اند به اشتراک بگذارند. در حالیکه قبل از این برای انجام این عمل مرورگر سافاری درخواست انجام این کار را به سرورهای توییتر می فرستاد. این قابلیت در iOS 8 تغییر کرده و هنگامی که اطلاعات بالا می آیند که شما در واقع لینک ها را باز کرده باشید!

اما یک میلیون کاربر دیگری که توییتر از دست داده نمی توانستد از رمزعبور قبلی خود استفاده کنند زیرا نوع رمزنگاری داده های ای سرویس میکروبلاگینگ در iOS یکپارجه شده بود که در iOS 8 این بخش نیز تغییراتی داشته است.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
    1. ازلحاظ شبکه های اجتماعی گفتم درسته که توییتر وسیع تره ولی خوب هرکی یه سلیقه ای داره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *