عرضه تلفن هوشمند ۱۴۵ دلاری Iris X8 از Lava

عرضه تلفن هوشمند ۱۴۵ دلاری Iris X8 از Lava
  • 1393/11/18
  • مجتبی
  • 3

تنها یک روز پس از معرفی تلفن هوشمند Iris X8 در وب سایت خرده فروشی Flipkart، شرکت Lava این محصول را به صورت رسمی عرضه نمود. قیمت دستگاه مورد اشاره ۱۴۵ دلار تعیین شده است.

موبایل مورد بحث مجهز به پردازنده هشته هسته ای ساخت شرکت مدیا تک است که فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۱/۴ گیگاهرتز تنظیم شده. صفحه نمایش محصول یاد شده ۵ اینچی بوده و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می دهد. پنل به کار رفته در این صفحه نمایش هم از نوع IPS است و توسط محافظ صفحه‌ی Asahi Dragontrail پوشیده شده. حافظه رم پردازشی تلفن هوشمند Iris X8 دو گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی آن هم ۱۶ گیگابایت است که می توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی، این مقدار را تا ۳۲ گیگابایت دیگر افزایش داد.

در بخش دوربین، دستگاه یاد شده در پشت خود از سنسوری ۸ مگاپیکسلی بهره می برد که یک فلاش دوگانه LED نیز در کنار آن قرار گرفته. دوربین جلو محصول مورد بحث نیز ۳ مگاپیکسل است. ورز تلفن هوشمند مورد اشاره ۱۶۰ گرم بوده و ابعاد آن هم ۷۰/۹ در ۱۴۳/۴ در ۸/۶ میلی متر است و نیز از یک باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپرساعت بهره می گیرد. از نظر اتصالات این دستگاه از شبکه های 3G، HSPA+، وای فای دوبانده، بلوتوث نسخه ۴، جی پی اس و کابل USB OTG پشتیبانی می کند.

سیستم عامل تلفن هوشمند Iris X8 اندروید ۴/۴ کیت کت است که البته شرکت سازنده قول داده آن را به اندروید ۵ آبنبات چوبی بروزرسانی نماید. این محصول همچنین از کنترل های ژستی برای رفتن به حالت آماده به کار و دسترسی سریع به اپلیکیشن های صفحه قفل، بهره می گیرد.

مدیر محصولات شرکت Lava اعلام کرده  Iris X8 با توجه به نیازهای مشتریانی ساخته شده که به دنبال یک تلفن هوشمند زیبا و قدرتمند هستند که بتواند اعمال چند وظیفه ای را هم بخوبی پشتیبانی کند. این دستگاه در رنگ های سیاه و سفید در دسترس خواهد بود و می توان آن را از ۹ فوریه ساعت ۱۲:۰۰، در فروشگاه آنلاین Flipkart خریداری نمود.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. گوشی شیک وجالیه مهمترازهمه کیت کت هم هست Usb روپشتیبانی می کنه ازنظر من محشره

  2. اگه واقعا USB Otgرو پشتیبانی کنه فوق العادس کمتر گوشی پیدا میشه که USB Otg بهش متصل بشه اینجوری کیبوردم میشه بهش متصل کرد وحتی فلش مموری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *