ورزش‌نگار : اسامی کشی‌گیران ملی‌پوش/ گل جهانبخش و بیشتر

ورزش‌نگار : اسامی کشی‌گیران ملی‌پوش/ گل جهانبخش و بیشتر
  • 1393/11/18
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

درخشان : هر تصمیمی بگیرند تابعم

درخشان

دیروز در طی بازی تیم پرسپولیس با ملوان، و باخت سرخ پوشان که باعث شد رتبه آنها در جدول لینگ یه پله عقب گرد داشته باشد، حمید درخشان سرمربی این تیم اعلام نموده که برای ماندن یا رفتنش تابع جمع خواهد بود و هر چه کمیته فنی تیم تصمیم بگیرد وی نیز با آن موافقت خواهد کرد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

تکواندو بین المللی امارات / دو طلا و دو نقره دیگر در حساب ایران

تکواندو

در طی مسابقات جهانی تکواندو امارات تیم ملی تکواندو کشورمان توانست در این رقابت ها به دو مدال طلا و دو مدل نقره دست یابد. امروز سومین روز شروع برگزاری این مسابقات بوده که آخرین روز ان هم خواهد بود. فینال وزن ۶۸- کیلوگرم بین محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی برگزار شد که در پایان این پیکار تمام ایرانی، این اسبقی بود که توانست ۱۰ بر ۷ برنده شود و عنوان نخست را بدست آورد و ۱۰ امتیاز به رنکینگ المپیکی خود اضافه کرد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

اعلام اسامی کشتی گیران ملی پوش برای جام تختی

جام تختی

امروز اسامی افرادی که قرار است در تیم ملی کشتی فرنگی، آزاد و پهلوانی برای مسابقات جام تختی حضور داشته باشند توسط فدراسیون کشی ایران اعلام گشت. این فدراسیون اعلام کرده که مسابقات جام تختی در روز های ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه و در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار خواهد شد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

انتقاد اینستاگرامی بهنوش بختیاری از پرسپولیس

behnoosh2

این روزها با عملکرد ضعیفی که از تیم پرسپولیس می بینیم سیل انتقادات هواداران به سمت این تیم روانه شده. در این بین بهنوش بختیاری، بازیگر مطرح تلویزیون و سینمای ایران، در طی یک پست در اینستاگرام انتقاد خود را نسبت به تیم فوتبال پرسپولیس اعلام نمود. بخشی از متن منتشر شده وی بدین شرح است: رتبه مون تو لیگ دو رقم شد… به تیمی باختیم که کلا امسال دوتا برد داشته… بدهی تیم هم نجومی. واقعا پای چی بایستیم ما پرسپولیس دوستا… یکم رومون زیاد شده. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

جهانبخش گل زد ، نایمگن برنده شد

علیرضا جهانبخشهمانطور که میدانید بابک جهانبخش در تیم باشگاهی نایمگن در لیگ هلند بازی می کند. در هفته بیست و سوم لیگ این کشور، بابک جهانبخش توانست با زدن گل خود تیم خود را پیروز میدان کند. در بازی مورد بحث، تیم نایمگن در مجموع سه گل به ثمر رساند که گل سوم را بابک جهانبخش وارد دروازه تیم حریف نمود. گفتنی است که وی حدود ۸۲ دقیقه در این بازی حضور داشت. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

در این لحظه به پایان خلاصه خبرهای مهم ورزشی منتشر شده امروز در گویا ورزش رسیدیم. اما در زیر می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را در گویا ورزش مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه نمایید.

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *