با AppLock همه چیز را قفل کنید!

با AppLock همه چیز را قفل کنید!
  • 1393/11/19
  • محمد رضایی یزدی
  • 5

گوشی ها و بالاخص تبلت ها جزء وسایلی هستند که قاعدتا باید شخصی باشند اما همه ما میدانیم که در بسیاری از موارد اینطور نیست. بارها شده که شما گوشی خود را هر چند برای چند دقیقه به دوست تان داده باشید تا فیلم یا عکسی را به او نشان دهید یا تبلتی خریده اید که برای استفاده تمام اعضای خانواده است. در اینطور موارد اگر تصاویر یا فایل هایی داشته باشید که به هیچ عنوان دیگران یا حتی بچه هایتان نباید آن را ببینند، تکلیف چیست؟ آیا مطمئن هستید که وقتی گوشی یا تبلت تان را به شخص دیگری داده اید، این فایل ها صد در صد در امان هستند؟ خوب این دلیل اصلی ساخت برنامه هایی مانند Applock است. در واقع شما با این گروه از برنامه ها میتوانید هر آن چیزی که برایتان جنبه شخصی دارد را قفل کنید تا از عدم دسترسی دیگران به آن مطمئن باشید.

در ادامه مطلب با ما باشید.

screenshot_6_q90

شاید AppLock با 50 میلیون دانلود از 50 کشور دنیا در بین برنامه های مشابه خود محبوبیت بیشتری کسب کرده باشد. در واقع این برنامه پا را از قفل کردن فقط فایل ها فراتر گذاشته و امکان قفل کردن پیامک ها، افراد موجود در دفترچه تلفن گوشی، برنامه ها، گالری و حتی تنظیمات گوشی را برای کاربر فراهم آورده است. صفحه اصلی برنامه لیستی از برنامه هایی را نشان میدهد که در گوشی یا تبلت شما نصب شده اند و تنها با حرکت یک لغزه کوچک به سمت راست صفحه قابل قفل شدن هستند. در قسمت پایین صفحه هم بخشی برای جستجوی برنامه ها تعبیه شده است. در سمت راست برنامه منویی به نام منوی “تنظیمات باز کردن قفل” وجود دارد که از آنجا میتوانید گذرواژه ای که برای باز کردن قفل در نظر گرفته اید را تغییر دهید یا نوع قفل برنامه ها یا از اینگونه موارد را به قفل ترسیمی (قفل هایی که با ترسیم شکل خاصی با انگشت روی صفحه نمایشگر یا وصل کردن چند نقطه به ترتیب خاصی به هم باز میشوند) تغییر دهید.

screenshot_3_q90

ضمنا در این برنامه امکان ساخت پروفایل نیز وجود دارد. هر پروفایل میتواند نام برنامه ها، تنظیمات و … که باید قفل شوند را در خود داشته باشد، بدین ترتیب شما میتوانید تنها با فعال کردن یک پروفایل از قفل شدن برنامه ها، تنظیمات و … که قبلا تعیین کرده اید، اطمینان حاصل کنید. نسخه رایگان برنامه امکان قفل کردن برنامه ها و ساخت یک پروفایل را داراست، برای استفاده از امکانات بیشتر کاربر میبایست نسخه ممتاز برنامه را خریداری نماید. البته برنامه نسخه دیگری به نام نسخه آگهی های تبلیغاتی نیز دارد که در ازای نمایش آگهی های تبلیغاتی، امکان استفاده از قابلیت های نسخه پولی برنامه را نیز فراهم میاورد. گزینه ای به نام “حفاظت پیشرفته” هم در صفحه تنظیمات برنامه وجود دارد که با فعال کردن آن میتوانید از حذف شدن (آن اینستال) برنامه ها یا توقف آنها بدون وارد کردن گذرواژه جلوگیری نمایید.

APP_Lock_2

ضمنا بخش هایی به نام “خزانه تصاویر” و “خزانه فایل های ویدیویی” در برنامه وجود دارند که علاوه بر قفل کردن تصاویر و فایل های ویدیویی آنها را از دید دیگران نیز مخفی نگه میدارند. از قابلیت های جالب این برنامه میتوان به قفل اتوماتیک در زمان یا مکانی خاص اشاره کرد، به این معنا که به محض رسیدن به آن زمان یا مکان خاص هر آنچه را که شما قبلا تعیین کرده اید، قفل خواهد شد. همچنین برای اطمینان هر چه بیشتر شما، امکان حذف آیکن برنامه از بین برنامه ها و عدم حذف کامل یا توقف برنامه توسط برنامه های خاتمه دهنده نیز وجود دارد. بدین ترتیب از حضور همیشگی قفل روی عکس ها، فایل های ویدیویی، برنامه ها و … خود میتوانید اطمینان حاصل کنید.

APP_Lock_3

اگر همیشه به دنبال برنامه ای برای محدود کردن دسترسی به محتویات گوشی یا تبلت خود بودید، AppLock با انواع و اقسام امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد میتواند یکی از بهترین انتخاب هایتان باشد.

Download-az-Iranapps

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. خلاصه ی ویژگی هاش
    حفظ حریم شخصی با گذاشتن پسورد و یا pattern
    – وجود تم و رنگبندی زیبا بنا به سلیقه شخصی
    – قفل گذاری بر روی کلیه برنامه ها تنظیمات گوشی صفحه کلید عکس ویدئو (و یا مخفی کردن آن ها ) و غیره
    – ساخت پروفایل شخصی در برنامه
    – امکان قفل شدن اتوماتیک با زمانبندی و یا قفل شدن در مکان خاص مورد نظر شما
    – مسدود کردن هرگونه تبلدل اطلاعاتی چون WiFi,BT,3G/4G Data
    – ویجت های زیبا برای باز کردن سریع برنامه و قفل ها
    – امکان قفل گذاری بر روی مخاطبین و تماس گرفتن
    – امکان قفل گذاری برای عدم حذف شدن برنامه ها
    – امکان شخصی سازی برنامه
    – نسخه کاملا رایگان

  2. با سلام ممنونم از راهنمایی تون من یک سری از عکس ها شخصیی در این فایل گذاشتم و به اشتباه متاسفانه حافظه داخلی موبایلم دیلیت شد آیا امکان بازگشت عکس هست ممنون میشم کمکم کنید خیلی ناراحت کننده است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *