نگاه نزدیک به Asus Fonepad 7 FE375CXG

نگاه نزدیک به Asus Fonepad 7 FE375CXG
  • 1393/11/20
  • محمدرضا رشيدي
  • 3

حتما با تبلت های ایسوس آشنایی دارید. تبلت هایی که امروزه در بازار به طور وسیعی توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرند و نسبت به قیمتی که دارند کارایی نسبتا مناسبی نیز ارائه می دهند. در این مقاله می خواهیم به  معرفی محصول جدید شرکت ایسوس بپردازیم.

تبلت ۱۸۰ یورویی Asus Fonepad 7 FE3  ۵CXG که به تازگی به بازار عرضه شده است تمام قابلیت های تبدیل شدن به یک تبلت کاربر پسند را دارا می باشد. در واقع می توان گفت این محصول ترکیب هوشمندانه ای از یک تبلت و گوشی هوشمند است که با صفحه نمایش ۷ اینچی خود و امکان پذیرفتن دو سیم کارت می تواند به یکی از گزینه های مناسب مشتریان در هنگام خرید تبدیل شود.

تبلت جذاب ایسوس دارای صفحه نمایش ۷ اینچی IPS HD است که در نوع خود قابل قبول محسوب می شود. علاوه بر این ، چیپست  Intel Atom Z3530  در این تبلت به نوعیخود نمایی می کند.شرکت اینتل پلت فرم quad-core 64-bit 1.3GHz راعلاوه بر  PowerVR G6430  قدرتمند که قبلا در گوشی آیفون ۵s شاهد آن بودیم بر روی این تبلت به کار گرفته است.

در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

gsmarena_005

اگر بخواهیم راجع به دیگر مشخصات این تبلت صحبت کنیم باید بگوییم این تبلت با ۸ گیگابایت رم ، ۸ و ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا و دوربین ۲ مگاپیکسلی وارد عرصه رقابت شده است. متاسفانه نمی توانیم در این مطلب به طور مفصل راجع به این تبلت صحبت کنیم اما در این حد بگویم که تین تبلت توانسته است در بنچ مارک GPU سربلند باشد.

منبع : [gsmarena ]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
    1. درود

      ممنون از نظرتون.

      موفق باشید

  1. اشتباهات تایپی: (فقط محض اطلاع)

    1- اما در این حد بگویم که “تین” تبلت توانسته است
    2- باید بگوییم این تبلت با “۸” گیگابایت رم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *