مایکروسافت همچنان در تلاش است تا مشکلات صفحه لمسی Lumia 535 را رفع کند

مایکروسافت همچنان در تلاش است تا مشکلات صفحه لمسی Lumia 535 را رفع کند
  • 1393/11/20
  • میلاد جهاندار
  • 1

شرکت مایکروسافت بلافاصله پس از انتشار تلفن هوشمند Lumia 535 با گزارشی از شکایت مشتریان خود درباره مشکلات صفحه نمایش لمسی این تلفن هوشمند رو به رو شده است.

مایکروسافت نیز در این بین سریعا اعلام کرد مشکل مذکور یک مشکل سخت افزاری بوده و با انتشار بروزرسانی قطعا رفع خواهد شد. سپس بروزرسانی این تلفن هوشمند منتشر شد اما متاسفانه مشکلی را رفع نکرد و مایکروسافت همچنان در تلاش است تا این اشکال را برای همیشه مرتفع نماید.

نماینده مایکروسافت در انجمن ایتالیایی موبایل این شرکت به ارائه توضیحاتی درباره روندی که مایکروسافت جهت حل این مشکل طی کرده پرداخته است. نماینده مایکروسافت اظهار داشت که بروزرسانی OTA در ماه دسامبر منتشر شد اما نتوانست مشکل تمامی کاربران را رفع کند.

وی همچنین افزود مهندسان مستقر در فنلاند، ایالات متحده و چین این موضوع را در اولویت قرار دادند و هنگامی که مشکل را مرتفع کردند به همگان اطلاع رسانی خواهد شد. نماینده مایکروسافت در پایان بیان کرد رفع چنین مشکلاتی بسیار جدی زمان خواهد برد و تیم مهندسی سخت تلاش می کنند تا این مشکل تلفن هوشمند Lumia 535 را برای همیشه رفع نمایند.

تلفن هوشمند Lumia 535 جز گوشی های میان رده بوده و در 2 فوریه امسال وار بازار شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. Lumia 535 به عنوان اولین گوشی برند مایکروسافت، یک محصول رده پایین از سوی ردموندی‌ها است. بر اساس مشخصات و ویدیوی منتشر شده، Lumia 535 محصولی با کیفیت و با امکانات قابل قبولی است.می تونید فیلمشو دراپارت ببینید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *