گوشی هوشمند Z1 سامسونگ با قیمت 90 دلار در بنگلادش عرضه می شود

گوشی هوشمند Z1 سامسونگ با قیمت 90 دلار در بنگلادش عرضه می شود
  • 1393/11/20
  • مبين
  • 0

گوشی هوشمند Z1 سامسونگ اکنون در کشور هند در دسترس قرار دارد و با مشخصات بالا و کاربرد فراوان همچنین قیمت مقرون به صرفه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

حال این گوشی هوشمند راه خود را به بنگلادش باز کرده است با این حال اگر شما بخواهید که این دستگاه را در این کشور تهیه کنید می توانید از طریق 6,900 Bangladeshi Taka با قیمت 90 دلار  آن را خریداری کنید که همان قیمت مشابه در هند است.

روی این دستگاه سیستم عامل تایزن اجرا می شود و اندازه صفحه نمایش آن 4 اینچ با وضوح 480 در 800 پیکسل است، پردازش  آن توسط پردازنده Cortex-A7 و رم 768MB انجام می شود.

حافظه داخلی این دستگاه 4GB بوده و با اسلات کارت میکرو اس دی نیز قابل ارتقاء است اما سامسونگ سقفی برای آن اعلام نکرده است. همچنین این دستگاه دارای یک دوربین جلویی VGA و دوربین پشتی 3 مگاپیکسلی است، اتصال 3G، دوسیم کارت همزمان، رادیو 802.11 b/g/n WiFi، بلوتوث 4.1 و باتری آن 1,500 mAh که تا زمان معقولی آن را روشن نگه می دارد.

آمار نشان می دهد که این محصول سامسونگ عملکرد خوبی را در هند داشته است و انتظار می رود که گوشی هوشمند Z1 سامسونگ به زودی در دیگر خرده فروشی ها نیز عرضه شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *