ورزش‌نگار ؛ برد پرسپولیس/ سرپوشیده شدن ورزشگاه آزادی و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ برد پرسپولیس/ سرپوشیده شدن ورزشگاه آزادی و بیشتر
  • 1393/11/24
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

پیروزی پرسپولیس در مصاف با پدیده

persepolis-football-team-4649

تیم پرسپولیس تهران توانست پس از مدتها در بازی با تیم پدیده خراسان با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد و طعم پیروزی را مجددا حس کند. این مسابقه تا دقیقه ۷۶ با تلاش های بسیار بازیکنان هر دو تیم بی نتیجه ماند اما در دقیقه ۷۶ هادی نوروزی از سمت راست با ارسال توپش به امیدعالیشاه و ضربه سر عالیشاه به سمت دروازه پدیده موجب شد نتیجه مسابقه به سود پرسپولیس رقم خورد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

محک امروز میزبان پورعلی گنجی بود

۸۰۶۷

بازیکنان تیم باشگاهی نفت تهران امروز جمعه ۲۴ بهمن برای دیدار با کودکان سرطانی و اظهار همدردی با آنها به موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک رفت. گنجی که روز قبل در مسابقه پیکان و نفت روز خوبی به دلیل اخراج از زمین مسابقه نداشت امروز جهت کمک به کودکان سرطانی به محک رفت. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

هری کین برترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر انگلستان

url

هری کین بازیکنان حرفه ای تاتنهام توانست لقب برترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر انگلستان را از آن خود کند. وی توانست ۱۳ گل را در فصل جدید وارد دروازه حریفان کند و برترین بازیکن تاتنهام در این فصل باشد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

سرپوشیده شدن ورزشگاه آزادی در آینده

۲۰۱۱۰۳۱۰۱۶۵۸۴۱gb-استادیوم آزادی ۲

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به تازگی اعلام کرد روند طرح سرپوشیده شدن ورزشگاه آزادی به اتمام رسیده است. ایشان در گفتگویی با برنامه ورزش و مردم شبکه اول سیما بیان کرد: ” از آنجایی که ورزشگاه آزادی سازه بتنی دارد برای پیشگیری از مشکلات آن باید ورزشگاه را سرپوشیده کرد که هزینه بسیاری را به همراه دارد.” . برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

در این جا به پایان اخبار ورزشی مهم امروز از گویا ورزش رسیدیم. اما می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را هم در این وب سایت در ادامه مشاهده نموده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *