8 برنامه برتر اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده

8 برنامه برتر اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده
  • 1393/11/26
  • محمد رضایی یزدی
  • 0

Android Device Manager

یکی از مزیت های عمده این برنامه ساخت و پشتیبانی آن توسط گوگل است. با استفاده از این برنامه میتوانید محل گوشی خود را دقیقا روی نقشه پیدا کنید، گوشی خود را از راه دور قفل نموده یا کلیه اطلاعات آن را پاک کنید و با داشتن تنها یک حساب کاربری گوگل چندین گوشی و تبلت را مدیریت کنید. اگر به دنبال یک برنامه ضد سرقت خوب بدون قابلیت های اضافی و کم استفاده هستید،‌ این برنامه را به شما پیشنهاد میکنیم.

1

Download-az-Iranapps4

Anti Theft Alarm

این برنامه بنا را بیشتر بر پیشگیری گذاشته تا درمان! شما با Anti Theft Alarm میتوانید از وقوع سرقت جلوگیری کنید به این ترتیب که آژیری را برای گوشی خود فعال میکنید که هر موقع گوشی تان تکان خورد به صدا دربیاید. این برنامه برای مواقعی که در جمع هستید و مثلا گوشی خود را برای شارژ در جایی رها میکنید کاربرد زیادی دارد. قابلیت ضد سرقت آن را هم که کنار بگذاریم برای مواقعی که نمیخواهید مثلا بچه ها به گوشی تان دست بزنند باز هم میتوانید از آن استفاده کنید. چون برای برنامه فرقی نمیکند که چه کسی دست به گوشی میزند، به محض تکان خوردن گوشی آژیر به صدا در می آید. البته آژیرهای برنامه فقط محدود به تکان خوردن نیستند، یعنی تنها شرط به صدا در آمدن آژیر تکان خوردن گوشی نیست. شما میتوانید به میل خود این آژیر را برای موارد دیگری همچون قطع اتصال شارژر گوشی از پریز برق نیز فعال کنید. ضمنا برنامه میتواند گوشی یا تبلت شما را با یک قفل ترسیمی یا قفل پین کدی قفل کند.

2

Download-az-Iranapps4

avast! Anti Theft

برخی از شرکت های سازنده آنتی ویروس همچون آواست تصمیم گرفته اند که قابلیت ضد سرقت آنتی ویروس خود را به صورت یک برنامه جداگانه نیز ارائه دهند. avast! Anti Theft در واقع قابلیت ضد سرقت آنتی ویروس آواست است که به صورت یک برنامه جداگانه ارائه شده است. با استفاده از این برنامه شما میتوانید از قابلیت های ضد سرقت آنتی ویروس آواست همچون موقعیت یابی گوشی، به صدا در آوردن آژیر، قفل کردن گوشی و پاک کردن اطلاعات آن از راه دور استفاده کنید. همچنین برنامه قابلیت مخفی کردن خود در لیست برنامه ها و اعلان دهی در صورت تعویض سیم کارت گوشی را نیز داراست. در صورت استفاده از نسخه ممتاز برنامه میتوانید از قابلیت های ویژه آن نیز برخوردار شوید.

3

Download-az-Iranapps4

Cerberus

یکی از شناخته شده ترین برنامه های ضد سرقت که با انواع و اقسام امکانات خود میتواند به شما در یافتن گوشی یا تبلت گم شده تان کمک کند. شما علاوه بر استفاده از امکانات معمولی همچون موقعیت یابی گوشی روی نقشه، قفل کردن گوشی یا پاک کردن اطلاعات موجود در آن از راه دور و مخفی کردن برنامه از کشوی برنامه ها میتوانید از لیست تماس های گرفته شده با گوشی تان بعد از گم شدنش نیز اطلاع پیدا کنید. به محض اینکه شما به صورت آنلاین شروع به جستجو برای یافتن گوشی خود میکنید برنامه نیز به صورت خودکار جی پی اس گوشی شما را فعال میکند تا این کار به راحتی صورت گیرد.

4

Download-az-Iranapps4

Find My Phone (Android Wear)

اگر شما هم از ساعت های هوشمند اندرویدی استفاده میکنید میتوانید این برنامه را در ساعت خود نصب نموده و از آن برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده تان استفاده کنید. از آنجایی که این برنامه عملا با دو دستگاه (گوشی و ساعت هوشمند) کار میکند طرز کار آن با برنامه های دیگر اندکی متفاوت است بدین شکل که اگر فاصله گوشی شما تا ساعت هوشمندتان از حد خاصی تجاوز نماید، ساعت با اعلانات خود سریعا شما را از این موضوع مطلع خواهد کرد. از جمله قابلیت های برنامه میتوان به درآوردن صدای زنگ گوشی از راه دور با استفاده از ساعت اشاره کرد. اگر نسخه پولی برنامه را خریداری نمایید میتوانید حتی چراغ LED گوشی را نیز با استفاده از ساعت هوشمندتان از راه دور خاموش و روشن کنید.

5

Download-az-Iranapps4

Prey Anti Theft

برنامه خوبی که تا چند سال پیش جزء بهترین برنامه ها در حوزه خود بود. هر چند این برنامه تا حدودی افت داشته ولی هنوز هم جزء برنامه های خوب برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده به حساب می آید. برنامه از قابلیت های استانداردی همچون موقعیت یابی گوشی، قفل کردن گوشی از راه دور و وادار کردن گوشی به آژیر کشیدن برخوردار است. همچنین شما میتوانید از یکی از منوهای برنامه مانع حذف شدن (آناینستال) غیرمجاز آن شوید. در صورت خرید نسخه پولی نیز میتوانید تعداد نامحدودی گوشی را از راه دور مدیریت کنید و همچنین اقدام به ارسال گزارش های رمزگذاری شده (انکریپت شده) نمایید.

6

Download-az-Iranapps4

SeekDroid: Find My Phone

یکی از بهترین برنامه ها برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده خود که امکانات مختلفی را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما میگذارد. از جمله این امکانات میتوان به موقعیت یابی گوشی، قفل کردن یا پاک کردن کلیه اطلاعات گوشی از راه دور، موقعیت یابی گوشی از طریق پیامک و دریافت تماس های گرفته شده با گوشی بعد از گم یا سرقت شدن آن اشاره کرد. البته نسخه پولی این برنامه نیز ارائه شده است که دارای دو قابلیت اضافی است: یکی مدیریت چندین گوشی از راه دور و دیگری قابلیت “موقعیت یابی قدم به قدم” که میتواند قدم به قدم شما را در رسیدن به گوشی تان راهنمایی کند.

7

Download-az-Iranapps4

Where’s My Droid

یکی از بهترین برنامه ها برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده با طراحی کمینه (مینیمالیست). نسخه رایگان برنامه دارای امکاناتی همچون موقعیت یابی گوشی، امکان پخش آژیر از راه دور، امکان موقعیت یابی گوشی با استفاده از جی پی اس حتی اگر شارژ باطری گوشی زیاد نباشد و برخی امکانات مدیریتی دیگر میباشد. همچنین برنامه از دو لیست سیاه و سفید نیز استفاده میکند که در واقع در بردارنده اطلاعات افرادی است که اجازه فعال کردن برنامه از طریق پیامک را دارا هستند (لیست سفید) یا نیستند (لیست سیاه). نسخه پولی برنامه علاوه بر امکانات فوق از امکانات دیگری همچون امکان قفل یا پاک کردن اطلاعات گوشی از راه دور، امکان مخفی کردن آیکن برنامه در لیست برنامه ها و امکان استفاده از تلفن ثابت برای فعال کردن برنامه برخوردار میباشد.

8

Download-az-Iranapps4

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *