مشخصات تلفن هوشمند HTC A53 به بیرون درز پیدا کرد

مشخصات تلفن هوشمند HTC A53 به بیرون درز پیدا کرد
  • 1393/11/27
  • مجتبی
  • 0

شرکت اچ تی سی در سری دیزایر خود، از مواد فلزی مانند One استفاده نکرده ولی این به معنای استفاده نکردن از فلز در سری های دیگر این شرکت نیست. برای مثال اخیرا اچ تی سی از Desire 626 رونمایی کرده که یکسری مشخصات جالب دارد و در گویا آی تی قبلا به آن پرداخته بودیم. اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه و مناسب دیگر از اچ تی سی هستید HTC A53 را باید ببینید.

بر اساس اعلام اکانت لو دهنده Upleaks در توییتر شرکت مورد بحث قرار است دسگاهی را معرفی کند که نامش A53 است ولی هنوز مشخص نیست که شناسه ساخت آن چه خواهد بود. در هر صورت بنا به گفته این منبع برخی از مشخصات دستگاه مورد اشاره نیز لو رفته است. بنظر می رسد که پردازنده بکار رفته در آن ساخت شرکت مدیا تک و MT6795 خواهد بود که شامل ۸ هسته پردازشی ۶۴ بیتی است.

حافظه رم پردازشی اعلام شده برای A53 دو گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی آن هم ۱۶ گیگابایت اعلام گشته. دوربین اصلی دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی و در جلو نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی یا ۴ التراپیکسلی خواهد داشت. سیستم عامل پیشفرض این گوشی هم اندروید ۵ بهمراه رابط کاربری اختصاصی اچ تی سی یعنی Sense 7 است. متاسفانه اطلاعاتی که upleaks منتشر کرده فعلا فقط این مشخصات اعلام شده و رزولوشن و اندازه صفحه نمایش هنوز مشخص نیست. همچنین هیچ گونه جزئیاتی در مورد باتری A53 بیان نشده.

اچ تی سی قرار است در نمایشگاه MWC 2015 در روز اول مارس یک مراسم را برگزار کند که احتمال میرود پرچمدار جدیدش یعنی M9 را در آن معرفی کند. اما احتمال معرفی گوشی جدید A53 نیز در آن هست.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *