سامسونگ گلکسی S6 با یک باطری ۲۶۰۰ میلی آمپر می آید [شایعه]

سامسونگ گلکسی S6 با یک باطری ۲۶۰۰ میلی آمپر می آید [شایعه]
  • 1393/11/28
  • علیرضا اصغری
  • 0

با توجه به شایعات اخیر، گوشی سامسونگ گلکسی S6، صفحه نمایشی بزرگتر از مدل سَلَف خود یعنی S5 نخواهد داشت، و احتمالا به سمت داشتن یک صفحه  ۵٫۱ خواهد رفت اما آمپر رقابت در بخش رزولوشن ها را بالا خواهد برد.

حال چرا این را به شما می گوییم؟ داشتن یک صفحه نمایشِ مشابه یعنی اینکه دستگاه شما نسبت به نسل قبلی خود نمی خواهد چندان متفاوت باشد و با همان ابعاد مشابه خود را به رخ کشد.

اگرچه بر اساس شایعات،‌ اندازه قطر دستگاه یک موفقیت خواهد بود. دستگاه پیشگام بعدی سامسونگ قطری به نازکی آیفون ۶ (۶.۹ میلیمتر) خواهد داشت. طبیعتا،‌ این کاهش ابعاد، راه را برای مصالحه بر سر کوچک کردن بعضی قسمت ها هموار می کند و معمولا این قسمت ظرفیت باطری می باشد،‌ ولی حال ببینیم در ادامه به کجا خواهیم رسید؟

شایعات جدید که مستقیم از کره جنوبی پخش شده است، مدعی است که گوشی گلکسی S6 با یک باطری ۲۶۰۰ میلی آمپر که در پشت آن تعبیه شده است،‌ خواهد آمد. این مقدار کمتر از ظرفیت ۲۸۰۰ میلی آمپر گلکسی S5 می باشد که در آزمایشات ما تا ۷ ساعت و  ۳۸ دقیقه توانست روشن بماند. بسیار جالب توجه است که  که پرچمدار ۲۰۱۳ سامسونگ یعنی گلکسی S4 آخرین پرچمداری بود که این ظرفیت باطری را دارا بود.

قطعا جالب تر هم خواهد بود تا در آینده بفهمیم که این باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر شایعه شده،‌ چگونه با سایر مشخصاتی که گمان آنها می رود (مانند صفحه نمایش QHD و پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و یا اگزینوس ۷۴۲۰) کنار می آید و این ترکیب مشخصات چه اثری بر عمر باطری می گذارد.

البته بهتر است به این ادعاها با دیده تردید بنگرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *