آیا می دانید معنی اصلی برند Samsung چیست؟

آیا می دانید معنی اصلی برند Samsung چیست؟
  • 1393/12/4
  • مجتبی
  • 2

سامسونگ شرکتی است که محبوبترین و بیشترین تلفن های هوشمند جهان را می سازد و البته این در حالیست که شرکت یاد شده در ماه های اخیر در این بخش سوددهی ‌اش مقداری کم شده که انتطار می رود با رونمایی و عرضه نسل جدید پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی اس ۶ بتواند باز هم سامسونگ را به سوددهی قبل برگرداند.

اما آیا می دانید معنی واقعی برند سامسونگ چیست؟ از آنجا که ما با زبان کره ای آشنایی نداریم معنای این کلمه نیز برایمان نا مفهموم است و قطعا خیلی ها دوست دارند بدانند که چه رازی در پس این نام وجود دارد.

در زبان کره‌ای، کلمه ‌Samsung به معنای سه ستاره است. نام این برند توسط موسس اولیه سامسونگ یعنی بیونگ چول (Byung-chull) انتخاب شده و دلیلش هم این است که وی قصد داشته روزی این شرکت بتواند در سه زمنیه برترین و قدرتمندترین کمپانی دنیا شود.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

اما چرا دقیقا سه ستاره؟ و چرا عدد ۳ برای موفقیت انتخاب شده و چرا مثلا ۴ ستاره انتخاب نشده؟ دلیل این موضوع در زبان کره ای نهفته است که عدد سه در آن به عنوان یک سمبل برای هر چیز بزرگ و قدرتمند بکار می رود.

اخبرا سامسونگ توانسته به یکی از بزرگترین شرکت های فناوری و تکنولوژی در دنیا تبدیل شود. آیا انتظار شما از این شرکت بیشتر است؟ آیا فکر می کنید با ارائه گلکسی اس ۶ باز هم بر قدرت شرکت مورد بحث افزوده خواهد شد؟ لطفا نظرات ارزشمند خود را در بخش نظرات با گویا آی تی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در زیر می توانید لوگوهای قدیمی تر سامسونگ را مشاهده کنید.

samsung-logo-evolution

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. من چند روز پیش همین سوال اومده بود تو ذهنم و از اینکه به موقع مطلب رو گذاشتید ممنونم.

  2. اتفاقا وقتی دیدم که تمام وسایل خانه خودم سامسونگ هستن به فکر معنیش افتادم که سرچ کردم اینجا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *