روزنگار ؛ معنی برند سامسونگ/ معرفی چهار گوشی توسط ال‌جی و بیشتر

روزنگار ؛ معنی برند سامسونگ/ معرفی چهار گوشی توسط ال‌جی و بیشتر
  • 1393/12/4
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

افتتاح خط تولید صنعتی آنزیم در دانشگاه صنعتی شریف

۷۱۰۰۶۶

برای اولین بار در ایران، محققان دانشگاه صنعتی شریف توانستند خط تولید صنعتی آنزیم را مورد بهره برداری قرار دهند. به گزارش گویا آی تی، با وجود اینکه محصول آنزیم استراتژیک است و از سوی دیگر، دانش فنی کردن این محصول در کشور محدودیت دارد، محققان دانشگاه صنعتی شریف تصمیم گرفتند خط تولید صنعتی آنزیم را در کشور راه اندازی کنند.

DroidStealth – برنامه رمزگذاری برای اندروید با قابلیت های مخفی سازی

۱۰۹۶۱۸۴۷_۴۰۹۰۴۶۸۹۵۹۳۶۱۲۳_۴۹۰۵۷۳۶۷_n-702x335

تقریباً همه‌ی ما گوشی های هوشمندی در جیب خود داریم که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. زمانی که به اینترنت متصل می شوید اولین دغدغه شما مطمئناً امنیت در فضای اینترنت خواهد بود خصوصا این روزها که یافتن مکانی امن در اینترنت بسیار کار دشواری است. البته بدون شک گوشی های تلفن همراه هوشمند به‌صورت پیش فرض از روش هایی برای رمزنگاری داده های استفاده می کنند ولی زمانی که این رمزنگاری ها به راحتی توسط هکرها و یا مأموران قابل شکستن باشند، به واقع چه سودی دارند؟ حالا اگر اصلاً فایلی برای شکستن رمز آن وجود نداشته باشد چه؟ ایده ساخته شدن برنامه DroidStealth نیز از همین موضوع الهام گرفته شده است. یک برنامه اندرویدی که نه تنها با رمزگذاری بروی فایی‌های شما از آن ها حفاظت می کند، بلکه با پنهان کردن فایل ها کاری می کند که انگار اصلاً فایلی وجود نداشته است.

تاریخ کنفرانس TwitchCo مشخص شد

twitch-logo-640x312

توییچ از برگزاری اولین رویداد خود با نام TwitchCon خبر داد که در شهر خانگی‌اش یعنی سانفرانسیسکو انجام می شود. از این رویداد به منظور جشن همه چیز Twitch یاد شده. جزئیات دیگر در مورد رویداد یاد شده به زودی اعلام خواهد شد. در حال حاضر شرکت مورد بحث زمان برگزاری این کنفرانس را اعلام کرده و افراد علاقمند به این رویداد می توانند از همین حالا نسبت به زمان برگزاری آن آگاهی یابند. توییچ یک سرویس استریم ویدئو محبوب برای گیمرهاست که افراد می توانند در ان از بازیهای انجام شده خود فیلم به اشتراک بگذارند. این سرویس آنقدر پیشرفت خوبی داشت که تنها چند سال پس از تاسیس، مورد توجه کمپانی های بزرگ قرار گرفت و در نهایت هم آمازون مالک آن شد. این خرده فروشی آنلاین سرویس توییچ را با مبلغ یک میلیارد دلار در سال گذشته از آن خود نمود.

ال‌جی از چهار گوشی هوشمند میان رده رونمایی کرد

lgbeatles

در صبح امروز ال‌جی از چهار مدل گوشی میان رده هوشمند خودرونمایی کرد. هر کدام از این موبایل ها با پشتیبانی از ۳G و ۴G LTE در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. تلفن هوشمند LG Joy از صفحه نمایشی ۴ اینچی بهره می برد که رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را ارائه می دهد. در دل این دستگاه یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس کاری ۱/۲ گیگاهرتز قرار دارد. البته مدل دیگری از این محصول مجهز به پردازنده چهار هسته با فرکانس کاری ۱/۲ گیگاهرتز است. بر اساس ناحیه های مختلف مدل های ۴ گیگابایت و ۸ گیگابایت این گوشی ارائه خواهد شد. دوربین اصلی LG Joy در پشت ۵ مگاپیکسل و در جلو هم ۳ مگاپیکسلی است. باتری دستگاه مورد بحث هم ۱۹۰۰ میلی آمپرساعت در نظر گرفته شده.

آیا می دانید معنی اصلی برند Samsung چیست؟

Samsung-Logo

سامسونگ شرکتی است که محبوبترین و بیشترین تلفن های هوشمند جهان را می سازد و البته این در حالیست که شرکت یاد شده در ماه های اخیر در این بخش سوددهی ‌اش مقداری کم شده که انتطار می رود با رونمایی و عرضه نسل جدید پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی اس ۶ بتواند باز هم سامسونگ را به سوددهی قبل برگرداند. اما آیا می دانید معنی واقعی برند سامسونگ چیست؟ از آنجا که ما با زبان کره ای آشنایی نداریم معنای این کلمه نیز برایمان نا مفهموم است و قطعا خیلی ها دوست دارند بدانند که چه رازی در پس این نام وجود دارد.

مایکروسافت درحال کار بر روی برنامه ای برای پیدا کردن دوستان است

microsoft_logo

 به نظر می رسد مایکروسافت در حال توسعه یک برنامه جدید است که این برنامه همانند Find My Friend در iOS عمل می کند و با آن می توان به راحتی مکان دوستان خود را پیدا کنید، البته به شرطی که آنها هم از همین پلت فرم استفاده کنند. بنا به گزارش ها مایکروسافت در حال توسعه نرم افزاری به نام People Sense است که تقریبا همین کار را، برای پلت فرم ویندوز فون انجام خواهد داد. اساس کار این نرم افزار به نقشه های Bing وابسته است و امکان فراخوانی دوستان از ویژگی های پیام رسانی آن است.

نگاهی به بازی The Maze Runner برای سیستم های اندرویدی

the-maze-runner-by-pikpok-ios-an-620x350

The Maze Runner نام یک بازی جدید و فوق العاده زیبا از استودیوی بازی سازی PIKPOK برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. داستان بازی که بر اساس فیلمی با همین نام میباشد از این قرار است که شخصیت اصلی بازی یعنی توماس به همراه دوستانش در محل عجیب و غریبی به نام The Glade از خواب بیدار میشوند و پس از بیدار شدن هیچ چیز حتی اسمشان و اینکه چطور وارد چنین محلی شده اند را به خاطر نمیاورند. آنها فقط یک چیز را میدانند و آن هم اینکه باید از این محل خارج شوند، اما مشکلی بزرگ سر راهشان قرار دارد: مارپیچی تو در تو از دیوارهای سیاه و بزرگ که هیچ کس سر از آن در نمیاورد و درب ورودی اش فقط هر چند وقت یکبار باز میشود. حالا شما باید راه فرار از این مارپیچ را پیدا کنید…

روزنگار امروز هم در این ساعت به پایان رسید و خلاصه مهمترین اخبار فناوری روز منتشر شده در گویا آی تی را خدمتتان ارائه کردیم. در زیر می توانید لنیک سایر مطالب منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

چگونه در سیستم عامل OS X اکانت کاربر ریشه را فعال و غیر فعال کنیم؟

ورزش‌نگار ؛ دعوای قلعه نوعی و فردوسی پور/ عملکرد یکساله هندبال و بیشتر

چگونه از اتلاف فضای هارد توسط برنامه Mail در مک جلوگیری کنیم

 

ابزار جدید NIST برای کمک به تقویت فرکانس و ظرفیت کانال های شبکه های بیسیم

Galaxy S6 از فن آوری آنتن جدیدی برای اجتناب از تداخل با شاسی فلزی بهره میبرد

Battery اپلیکیشنی برای مدیریت باتری در ویندوزفون

عکس روز / عکاسان افتخاری

تبدیل کرم متقلب به پروانه در لباس مار!

تبخیر پرندگان در صحرای نوادای آمریکا

نشانه هایی از ورود اپل به صنعت خودرو های الکتریکی

تلفن هوشند Lumia 635 با یک گیگابایت رم در یک فروشگاه آلمانی دیده شد

سرویس اعتباری پیامکی اینترنتی تلفن ثابت به صورت رایگان

Grasp ، ابزار پوشیدنی که به عنوان مربی به شما کمک می کند

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *