استارت‌آپ ساعت هوشمند Pebble Time فقط ۲۴ پس از شروع کار ۸ میلیون دلار سرمایه بدست آورد

استارت‌آپ ساعت هوشمند Pebble Time فقط ۲۴ پس از شروع کار ۸ میلیون دلار سرمایه بدست آورد
  • 1393/12/6
  • مجتبی
  • 0

پروژه ساعت هوشمند Pebble Time به محض اینکه برای دریافت کمک های مردمی شروع به کار کرده توسط ۳۸ هزار نفر مورد حمایت قرار گرفت و بیش از ۸ میلیون دلار تا به این لحظه سرمایه برای انجام آن جمع آوری شده است. این کمپین هم در وب سایت محبوب و مشهور Kickstarters شروع به کار کرده و بر طبق سنت Pebble باز هم مورد حمایت بسیاری از افراد قرار گرفته و بنظر میرسد بازار خوبی هم در پیش داشته باشد.

در کمتر از ۲۴ ساعت از شروع به کار این کمپین حمایتی، همانند کمپین گذشته شرکت که ۱۰/۳ میلیون دلار را جمع آوری کرد اکنون با دو میلیون دلار کاهش، بیش از ۸ میلیون دلار را همانطور که گفتیم جمع اوری نموده.

کمپین crowdsourcing بالاترین رکورد را در جمع اوردی حمایت های مالی در Kickstarter داشته که در پایان ماه آگوست سال میلادی گذشته برپا شده بود. این پروژه توانست ۱۳/۳ میلیون دلار پول را توسط ۶۶ هزار حمایت کننده جمع آوری کند.

البته با این شرایط کمپین Pebble Time باید تا پایان فردا این رکورد را بشکند. یک شمارش معکوس بزرگ برای پیشنهادات شرکت یاد شده انتظرا می رود تا از این طریق Pebble تعداد بیشتری سفارش بگیرد و مانند همیشه به موقع آنها را در دسترس مشتریان قرار دهد.

مانند اکثر پروژه های حمایتی در Kickstarter، این کمپین نیز قطعا محصولی که قرار است ساخته شود را برای حامیان زودتر ارسال خواهد کرد و البته پس از آن هم به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *