با Screen Backlight OFF در مصرف باتری گوشی‌های اندرویدی صرفه جویی کنید

با Screen Backlight OFF در مصرف باتری گوشی‌های اندرویدی صرفه جویی کنید
  • 1393/12/6
  • مجتبی
  • 0

آیا تا کنون در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش تلفن هوشمند خود ویدئو پخش کرپده اید؟ می دانید در این صورت چه می شود؟ اصلا اینکار امکان ندارد. اکثر پخش کننده‌های ویدئو هنگام خاموش شدن صفحه نمایش، پخش فیلم های را متوقف می کنند و دوباره زمانی که صفحه روشن شود، ادامه ویدئو را می توان مشاهده کرد. البته این فقط مختص ویدئو نیست بلکه هر محتوای دیگری را هم که بخواهید مشاهده کنید قطعا صفحه نمایش باید روشن باشد. شاید حالا بگویید که این موارد را برای چه گفتیم؟

اپلیکیشن اندروید Screen Backlight OFF برای اندروید می توانید نور پس زمینه صفحه نمایش گوشی خود را بدون خاموش شدن صفحه نمایش، قطع کنید. بنابر این دستگاه در حالت آماده بکار و مانند زمانی خواهد بود که صفحه نمایش روشن است و پخش فایل های مالتی مدیا ادامه خواهد داشت و همین باعث افزایش عمر باتری شما می گردد. برای روشن کردن مجدد نور پس زمینه صفحه نمایش کافیست تا بر روی صفحه نمایش مجددا تپ کنید. تمام کاری که این اپلیکیشن انجام می دهد همین است! در هر صورت اما برای استفاده از Screen Backlight OFF باید دستگاه خود را روت کنید در غیر این صورت نمی توان از قابلیت های اپلیکیشن یاد شده بهره برد.

اپلیکیشن مورد بحث از طریق یک دکمه که در بخش نوتیفیکیشن ها قرار می گیرد، قابل کنترل است و این یعنی می توان در هر کجای گوشی، به آن دسترسی داشت. در صورت نیاز زمان تاخیر فعال شدن اپلیکیشن یاد شده را نیز می توان به دلخواه تنظیم کرد. Screen Backlight Off یک اپلیکیشن پولی است اما توسعه دهنگان XDA آن را به صورت رایگان برای دانلود قرار داده اند.

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cygery.screenbacklightoff” align=”center” target=”_blank”]دانلود نسخه پولی از گوگل پلی[/button]

[button color=”orange” link=”http://forum.xda-developers.com/android/apps-games/app-screen-backlight-off-xda-exclusive-t3037380″ align=”center” target=”_blank”]دانلود رایگان از XDA[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *