تاکنون ۶۰ هزار نفر ویندوز فون ۱۰ را بر روی اسمارت‌فون هایشان نصب کردند

تاکنون ۶۰ هزار نفر ویندوز فون ۱۰ را بر روی اسمارت‌فون هایشان نصب کردند
  • 1393/12/10
  • مهرداد فراهانی
  • 0

چندی پیش، مایکروسافت نسخه بتای ویندوز فون ۱۰ را برای گوشی های ویندوز فونی منتشر کرد، اما تعداد گوشی هایی که این نسخه برایشان قابل دریافت بود محدود بودند. در واقع، همه‌ی تلفن های پرچمدار سابق مانند لومیا آیکون، لومیا ۱۰۲۰ و ۱۵۲۰ از دسته اسمارت فون هایی هستند که این بروزرسانی را دریافت نکردند.

به گفته یک منبع داخلی مایکروسافت که تا به حال سابقه خوبی هم داشته، تقریبا ۶۰۰۰۰ نفر در حال آزمایش ویندوز ۱۰ بر روی تلفن هوشمند خود هستند. این رقم شامل کارکنان مایکروسافت هم می باشد، که بدان معنی است که کسانی که درحال آزمایش این نسخه آزمایشی هستند بسیار کم می باشند.

این رقم نباید به عنوان یک آمار کلی محصوب شود، زیرا در واقع شامل تمام دستگاه هایی که توسط کاربران به طور معمول مورد استفاده می باشند نیست. پرچمداران، به خصوص گوشی های ویندوز (که یک بازار کوچک است) معمولا توسط علاقه مندان خریداری شده، همان نوع از کاربرانی که می خواهند نرم افزار بتا را امتحان کنند. اما از آنجا که بسیاری از این دستگاه ها هنوز پشتیبانی نمیشود، کوچک بودن این آمار نصب تعجب آور نیست.

ما همچنین شنیده ام که تقریبا ۲.۸ میلیون کارمند داخلی ویندوز وجود دارد که حدود ۶۰۰ هزار تا از آخرین رقمی که مایکروسافت گزارش کرده بیشتر است.

به محض این که مایکروسافت این سیستم عامل را برای پرچمداران خود عرضه کند، ما انتظار داریم این تعداد یک جهش قابل توجه داشته باشد، اما ما هنوز  نمی دانم که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *