بیل گیتس دوباره پولدارترین فرد دنیا شد + بررسی جایگاه پولدارترین مدیران حوزه تکنولوژی

بیل گیتس دوباره پولدارترین فرد دنیا شد + بررسی جایگاه  پولدارترین مدیران حوزه تکنولوژی
  • 1393/12/12
  • حمید مداحی
  • 1

همه ساله مجله فوربس با بررسی دارایی های افراد اقدام به انتشار لیست پولدارترین مردان و زنان جهان می کند.در این رده بندی همیشه تعدادی از مدیران حوزه تکنولوژی در جایگاه های بالای لیست قرار دارند، در آخرین رده بندی این مجله بازهم بیل گیتس در صدر این لیست قرار گرفت.

بیل گیتس با ثروتی معادل ۷۹٫۲ میلیارد دلار در حالی در صدر لیست ثروتمندترین افراد دنیا قرار گرفت که پس از وی تاجر مکزیکی کارلوس اسلیم قرار دارد. در این لیست تعدادی  از نام های جدید حوزه فناوری و تکنولوژی که در این رده بندی به لیست اضافه شده اند نیز به چشم می خورد مانند مدیران Snapchat و Uber .

بیل گیتس موسس مایکروسافت است اکنون در حال تاسیس یک شرکت به اسم خود و همسرش است. بر اساس گزارش فوربس ثروت بیل گیتس از سال گذشته تا کنون ۳٫۲ میلیارد دلار افزایش یافته است.

لری الیسون، مدیر اجرایی اراکل در جایگاه پنجم لیست بالاتر از برادران والتون قرار دارد. پس از آن ها مدیر آمازون ، جف بزوس با ۳۴٫۸ میلیارد دلار در رتبه ۱۵ قرار دارد، جایگاه بعدی به مارک زاکربرگ – مدیر فیس بوک – اختصاص دارد که ثروتی وی معادل ۳۳٫۴ میلیارد دلار است. لری پیج و سرگی برین – موسسان گوگل – به ترتیب با ۲۹٫۷ و ۲۹٫۲ میلیارد دلار در رتبه های ۱۹ و بیستم لیست ثروتمندان دنیا قرار دارند.

پس از آن ها جک ما مدیر چینی وب سایت علی بابا با ۲۲٫۷ میلیارد دلار در مکان ۳۳ لیست فوربس قرار گرفته است. استیو بالمر که از مدیران اسبق مایکروسافت بود با ثروتی معادل ۲۱٫۵ میلیارد دلار رتبه ۳۵ لیست را از آن خود کرده است.

براساس آمار های فوربس جوانترین میلیاردر این لیست ایوان اشپیگل – موسس اسنپ چت – با ۱٫۵ میلیارد دلار به عنوان ۱۲۵۰ فرد پولدار دنیا معرفی شده است. همچنین دیگر فرد جوان میلیاردر دنیا تراویس کالانیک – مدیر Uber –  ۵٫۳ میلیارد دلار دارایی دارد و در جایگاه ۲۸۳ ثروتمندان دنیا قرار گرفته است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. ممنون از مطالب خوب سایت عالی بود
    موفق باشید به سایت ماهم سر بزنید.
    با سپاس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *