سامسونگ از دوربین سلفی ۸MP ISOCELL با تراشه جدید NFC رونمایی کرد

سامسونگ از دوربین سلفی ۸MP ISOCELL با تراشه جدید NFC رونمایی کرد
  • 1393/12/12
  • مبين
  • 0

سامسونگ این روز ها بهترین تلفن همراه های شناخته شده را دارد اما در پشت خط تولید بزرگ گلکسی و آزمایشگاه R&D آخرین خلقت خود را انجام داده است که شامل دوربین جدید سلفی ۸MP ISOCELL با تراشه NFC است.

دوربین جلو در نور کم عملکرد بهتری را دارد و تراکم رنگ آن کاربر پسند تر از گذشته است. برای ساخت این دوربین از فن آوری ISOCELL استفاده شده که سامسونگ ادعا می کند حساسیت به نور را در آن ۳۰% بهبود داده است و همچنین تداخل پیکسل ها ۳۰% کاهش یافته است.

چیزی که در اینجا جلب توجه می کند مربوط به سنسو RWB قرمز / سفید / آبی نیز می باشد پیکسل سبز منجر به بهبود حساسیت نور سفید خواهد شد. این شرکت ادعا می کند که RWB  به اندازه کافی شبیه به RGB است که می تواند بدون بدون تبدیل فیلتر عمل کند.

سنسور ۱/۴ با پیکسل ۱٫۱۲μm می باشد که می تواند که می تواند از ویدئوهای ۳۰ فریم بر ثانیه خروجی بگیرد. این دوربین در سه ماهه دوم سال جاری نیز به تولید انبوه خواهد رسید.

تراشه NFC بدر عملکرد RF بهبود یافته است این بدان معناست که در آن از آنتن کوچک تری در آن استفاده شده است و تراشه تقویت کننده هیچ سیگنال اضافی ندارد که به تولید کننده گان احازه خواهد داد که تلفن های نازک تر و سبک تری را تولید کنند.

سامسونگ می گوید از این تراشه جدید در نسل بعدی گوشی های هوشمند خود استفاده خواهد کرد و آن را برای فروش نیز آماده می کندو نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع: blog.gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *