HTC One M8i را قرار است با نام HTC One M8s ببینیم!؟

HTC One M8i را قرار است با نام HTC One M8s ببینیم!؟
  • 1393/12/12
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

ماه قبل خبر هایی از اختمال معرفی یک گوشی هوشمند از خانواده HTC One M8 به نام HTC One M8i منتشر شد که دارای سی پی یو ۶۴ بیتی octa-core Snapdragon 615 بود و جی چی یو Adreno 405 از کار های گرافیکی آن پشتیبانی می کرد. به جز این ویژگی ها، تمام مشخصات این گوشی مانند HTC One M8 است.ظاهرا خبر مبنی بر ۱۳ مگاپیکسلی بودن دوربین این گوشی نیز تکذیب شده است و حتی ظاهر این گوشی نیز دقیقا با One M8 یکی خواهد بود.

در حالی که خبر ها حاکی از این هستند که این گوشی قرار است با نام مذکور یعنی HTC One M8iشناخته شود ، اما طبق یک گزارش هلندی گفته می شود که این مدل را با نام HTC One M8sدر بازار خواهیم دید. با توجه به این که منبع این خبر Mark Moons است ، پس احتمالا باید به آن اعتماد کنیم و ازین پس آن را با نام HTC One M8s در گوشه و کنار ببینیم. البته نا گفته نماند که منبع این خبر که قرار است نام این گوشی همان HTC One M8iباشد،Upleaks است و این منبع ذکر کرده است که بی جهت خبری را منتشر نمی کنند و شاید همین ادعاها باعث ایجاد سردرگمی شوند که البته شده اند!

در واقع هر دوی این اسم ها می توانند صحیح باشند. HTC ممکن است بر اساس منطفه و موقعیت عرضه گوشی در آن ، نام گوشی را مناسب آن انتخاب کند؛ برای مثال ، در قسمت عظیمی از اروپا این گوشی احتمالا با نام M8i عرضه خواهد شد.ناگفته نماند که حداقل در منطقه Benelux  ، این گوشی را با نام HTC One M8sخواهیم دید. به هر جهت ،  این گوشی هوشمند بنا بر گزارشات با اندروید ۵ از پیش نصب شده و رابط کاربری HTC Sense 6 به بازار قدم خواهد گذاشت. هنوز خبری مبنی بر قیمت این دستگاه و میزان دسترسی به آن منتشر نشده است. امیدواریم HTC به زودی این ابهامات را برطرف کند.

منبع : [PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *