ورزش‌نگار ؛ شکست گلدن استیت/ قهرمانی شهرداری بم در تیم فوتبال بانوان و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ شکست گلدن استیت/ قهرمانی شهرداری بم در تیم فوتبال بانوان و بیشتر
  • 1393/12/12
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

شکست گلدن استیت در واپسین لحظات بازی

Basketball-1

به گزارش گویا ورزش، دیدارهای صبح امروز بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، NBA، با ۵ دیدار پیگیری شد که در جالب‌ترین نتیجه، صدرنشین کنفرانس غرب، تیم گلدن استیت شکست خورد. تیم بسکتبال بروکلین نتس در آخرین لحظات دیدار توانست برابر مهمان خود به امتیاز رسیده و به برتری دست یابد. این بازی تا لحظات آخر ۱۰۸ بر ۱۰۸ برابر بود اما جرت جک با پرتاب ۲ امتیازی خود توانست تیمش را به برتری برساند.

شایعه در شهر ، پپ در من سیتی؟

pep-guardiola-2014-7978

با توجه به باخت منچسترسیتی در مقابل لیورپول و نارضایتی مالک متمول این باشگاه ، زمزمه هایی مبنی بر مذاکره این باشگاه با پپ گواردیولا شنیده می شود که البته پپ این موضوع را تلویحا رد کرده است. پپ گواردیولا در مصاحبه ای گفت : من سال بعد نیز در بایرن مونیخ خواهم بود و در اینجا راحت هستم و میخواهم با این تیم به موفقیت های بیشتری برسم و قصد رفتن از این تیم را ندارم.

قهرمانی شهرداری بم در تیم فوتبال بانوان

isna-aryajafari-b

امروز هفته ی نوزدهم فوتبال بانوان در سه دیدار به پایان رسید و شهرداری بم  توانست ۷ بر یک پاس همدان را شکست دهد و با عنوان قهرمانی صدر نشین جدول رده بندی شد.

جان تری ، در یک قدمی خداحافظی از فوتبال

Chelsea-v-Arsenal-John-Terry-roaring-after-Dr_2416918

بازیکن محبوب چلسی با توجه به اینکه در پایان این فصل قراردادش با چلسی به پایان خواهد رسید ، در صورت عدم دریافت پیشنهاد جدید برای بازی از دنیا فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

پرسپولیس ، صدرنشین بلامنازع گروه A شد

perspolis-players-31507

تا دقایق دیگر بازی دو تیم پرسپولیس ایران و بنیادکار ازبکستان ، در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد که طبق خبری که ساعاتی پیش خدمت شما کاربران گویاورزش اعلام کردیم ، این بازی به طور زنده پوشش داده خواهد شد و می توانید آخرین اخبار و اطلاعات این بازی را به صورت لحظه به لحظه از طریق این صفحه دنبال کنید. این بازی از جهات مختلف برای پرسپولیس و ایران مهم می باشد چرا که اگر نوار باخت های تیم های ایرانی در ازبکستان توسط این تیم قطع شود و با امتیاز به ایران بازگردد ، می توان گفت پرسپولیس صعودش را به مرحله بعد تضمین کرده است. از جهت دیگر یک بازی خوب که نتیجه مساوی یا برد به همراه داشته باشد ، حضور چند ده هزار نفری تماشاگران در بازی بعد این تیم مقبال النصر را تضمین می کند و بعد از مدتها می توان ورزشگاه آزادی را مملو از جمعیت دید.

در این لحظه به پایان یکی دیگر از سری مطالب ورزش‌نگار در گویا آی تی رسیدیم و خلاصه مهم ترین اخبار ورزشی روز که در گویا ورزش منتشر شده را خدمتتان ارائه کردیم. اما در ادامه نیز می توانید لینک سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

فلاح : دوست داریم که در اواخر سال فوتسال پاکی را ببینیم

رضایی : قصد نداریم کادرفنی سایپا را تغییر دهیم

درخواست هاشمی ، انتخابات فدراسیون های با سرپرت برگزار شود

نتیجه آزمایش دوپینگ دو بسکتبالیت و یک شناگر مثبت شد

رستمی ، معلوم هست بود و نبودم برای مسئولان اهمیت ندارد

غلامرضا سمندر عزادار شد

یووه به دنبال تمدید قرارداد کارلوس توز

سوسن‌ حاجی‌پور به مسابقات آلمان اعزام نشد

رحمانی ، هنوز منتظر اعلام رسمی میزبان جام ملت های ۲۰۱۹ هستیم

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *