Android Wear به زودی از آیفون پشتیبانی خواهد کرد

Android Wear به زودی از آیفون پشتیبانی خواهد کرد
  • 1393/12/13
  • مبين
  • 0

شرکت گوگل هربار که چیز جدیدی را ارئه می دهد به دنبال آن است که محصول خود هیچ عیب و نقصی نداشته باشد. همانطور که می دانید ساعت های هوشمند اندرویدی از قبیل Android Wear فقط از دستگاه های اندورویدی پشتیبانی می کنند و اکثر این ساعت ها ۳G یا ۴G را ندارند و فقط حاوی یک اتصال داده ساده هستند.

تاکنون هیچ پشتیبانی رسمی Android Wear از گوشی های آیفون نبوده اما گوگل همیشه غیر ممکن را ممکن می سازد و این ویژگی قرار است که به زودی ارائه شود.

به تازگی خبرهایی از قابلیت اتصال ساعت هوشمند Android Wear به آیفون منتشر شده است اما انتظار می رود که شایعه باشد چرا که گوگل به تازگی می خواهد برای این کار اقدام کند. یک وب سایت فرانسوی ادعا می کند که گوگل در حال آماده سازی یک اپلیکیشن Android Wear برای iOS است یعنی پشتیبانی از اپل با ساعت های هوشمند اندرویدی امکان پذیر خواهد شد.

متاسفانه گوگل هیچ جزئیاتی برای اشتراک ندارد و تمامی خبر در این حد است که به زودی پشتیبانی Android Wear برای iOS امکان پذیر خواهد شد که قطعا با این ویژگی کاربران بیش تری به آن روی خواهند آورد پس باید منتظر عملکرد گوگل باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع: ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *