شرکت SanDisk ارائه نمود: iNAND 7132 ، یک حافظه داخلی پر قدرت برای گجت های هوشمند

شرکت SanDisk ارائه نمود: iNAND 7132 ، یک حافظه داخلی پر قدرت برای گجت های هوشمند
  • 1393/12/13
  • علیرضا اصغری
  • 0

پیشرفت های هر روزه قابلیت های تلفن های هوشمند به طور متناوب و پیوسته حافظه ها را در تنگنا برای افزایش محدودیت های آنها قرار می دهد، وقتی که صحبت از سرعت و حجم به میان می آید.

 متخصصانِ صنعت در شرکت SanDisk نیز همگام با این تغییرات پیش رفته اند و اخیرا از مدل جدید حافظه خود یعنی iNAND 7132 برای استفاده در تلفن های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های مشابه رونمایی کرده اند.

این حافظه، گوشی های پرچمدار را هدف خود قرار داده است، گوشی هایی که به این توسعه در سرعت احتیاج داشته و قطعا می توانند از آن منتفع گردند. به طور ویژه و خاص، مدل iNAND 7132 به شما اجازه ثبت تصاویر با سرعت تا ۳ فریم بر ثانیه در قالب فرمت RAW می دهد. به علاوه ضبط تصاویر ویدئویی با کیفیت ۴K یعنی ۳۸۴۰*۲۱۶۰ پیکسل، با توجه به این حافظه ِ بر مبنای eMMC 5.0 دیگر موضوع مهمی تلقی نمی گردد. قابل ذکر است در طول آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه سرعت نوشتن و خواندن متوالی به ترتیب ۱۵۰و ۲۸۰ MB/s ثبت گردیده است.

سرعت ارتباط بالاتر بی سیم بر مبنای استاندارد ۸۰۲٫۱۱ac و ۸۰۲٫۱۱ad، و در عین حال سرعت دانلود بیشتر، دیگر دستاوردِ این راهکار ذخیره سازی می باشد.

مدل iNAND 7132 در سه سایز ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه می گردد تا بتواند جوابگوی تمام تلفن های هوشمند در این محدوه حافظه باشد.

ابعاد این چیپ برای دو سایز اول فقط ۱۱٫۵ * ۱۳٫۰ * ۰٫۸ میلی متر خواهد بود، در حالیکه برای مدل ۶۴ گیگا بایتی، ضخامت به میزان نامحسوس ۱ میلی متر افزایش می یابد، تا امکان استفاده از آن در گجت های مدرن امروزی فراهم گردد. جایی که داشتن ضخامت کم، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

[منبع: GSMArena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *