شایعه: ال جی جی ۴ دارای سنسور اثر انگشت است

شایعه: ال جی جی ۴ دارای سنسور اثر انگشت است
  • 1393/12/15
  • مبين
  • 0

شایعات گذشته درباره گوشی هوشمند ال جی جی ۴ نبودن سنسور اثر انگشت در آن را اعلام می کند حتی اگر این دستگاه بالاترین دستگاه پرچم دار ال جی باشد. اما گزارشی که از سوی کره منتشر شده است  نشان می دهد که ال جی در آخرین لحظه تصمیم به اضافه کردن  سنسور اثر انگشت به جی ۴ شده است.

باتوجه به روزنامه هرالد شرکت الجی در لحظه های آخر تصمیم گرفته است که یک سنسور اثر انگشت را به گوشی هوشمند آینده خود اضافه کند. با توجه به این گزارش سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه تعبیه شده است و در دکمه پاور قرار دارد که پرچم دار بعدی ال جی آن را دارا است و این از ویژگی های منحصر به فرد آن خواهد بود.

اگر به یاد داشته باشید شرکت ال جی سال گذشته به فکر اضافه کردن این سنسور در گوشی هوشمند جی ۳ بود اما دوباره تصمیم گرفته که کد حافظتی آن را یک پترن قرار دهد.  ال جی هنوز این خبر را تایید نکرده است و هیچ کلمه رسمی در مورد وجود سنسور اثر انگشت در پرچم دار بعدی نشده است.

انتظار می رود که ماه آینده ال جی جی ۴ معرفی شود و در ماه ژوئن سال جاری روانه بازر شود و همچنین احتمال راه اندازی یک دستگاه جدید تر نیز وجود دارد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع: ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *