تلفن هوشمند Galaxy S5 Active نیز اندروید ۵ را دریافت می کند

تلفن هوشمند Galaxy S5 Active نیز اندروید ۵ را دریافت می کند
  • 1393/12/15
  • مجتبی
  • 0

مشخص است که بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی برای بسیاری از تلفن های هوشمند سامسونگ در روزهای اخیر ارائه شده. در چند روز گذشته هم شاهد ارائه این بروزرسانی برای دستگاه هایی نظیر گلکسی نوت ۳ و … بودیم، اما حالا جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایلی گوگل، قرار است برای تلفن هوشمند Galaxy S5 Active هم ارائه شود.

محصول یاد شده در سال گذشته عرضه شد و حالا کاربران این دستگاه نیز می توانند از هم اکنون، مانند خریداران Galaxy S5 معمولی، از ویژگی های اندروید ۵ آبنبات چوبی بهره ببرند.

اولین بروزرسانی ارائه شده در ناجیه اروپا در حال انجام است. افرادی که S5 Active را از کشورهای این ناحیه خریداری کرده اند می توانند بروزرسانی یاد شده را به صورت نوتیفیکیشن و به زودی مشاهده کنند. حجم فایل بروزرسانی ۱/۴ گیگابایت اعلام شده و در نظر داشته باشید که در هنگام فرآیند دانلود این آپدیت نسبت به انصال پایدار و پرسرعت اینترنت دستگاه خود اطمینان حاصل نمایید.

پس از اینکه اندروید ۵ آبنبات چوبی با موفقیت بر روی محصول مورد بحث نصب گردید، شناسه ساخت G870FXXU1BOB4 در بخش About تنظیمات دستگاه قرار خواهد گرفت. اگر هنوز این بروزرسانی را دریافت نکرده اید، می توانید این موضوه را از طریق مراجعه به بخش Settings  سپس About Phone و در نهایت بخش Software Update بررسی نمایید. اگر این آپیت برای شما ارائه نشده، منتظر باشید، چرا که به زودی زود در سراسر نقاطی که این دستگاه در آنجا عرضه شده، منتشر خواهد شد.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *