سامسونگ خانه های هوشمند با فناوری HighTech برای حیوانات خانگی خواهد ساخت

سامسونگ خانه های هوشمند با فناوری HighTech برای حیوانات خانگی خواهد ساخت
  • 1393/12/16
  • حمید مداحی
  • 0

به گزارش گویا آی تی همان گونه که مطلع هستید بسیاری از کمپانی ها به ساخت خانه های هوشمند برای انسان ها می پردازند و مدل های متنوعی از این موضوع ارائه شده است، اما گویا زمان آن رسیده که حیوانات خانگی نیز از این امکانات بهره مند شوند و صاحب خانه های هوشمند شوند.

در قسمتی از نمایشگاه حیوانات خانگی Crufts dog show که در این هفته برگزار شد سامسونگ از محصول رویایی خود برای حیوانات خانگی رونمایی کرد. این محصول خانه ای هوشمند برای سگ یا حیوانات خانگی است که با فناوری های تک – High tech –  ساخته شده است.

این خانه که به شکلی زیبا و جذاب طراحی شده است  شامل یک غذا دهنده خودکار و یک تبلت گلکسی تب S است که به عنوان تلوزیون برای این حیوانات کاربرد دارد. برای طراحی این خانه به سلامتی و ورزش حیوانات نیز توجه شده است و شامل تردمیل و استخر آب درمانی است.

طراحی زیبا و متناسب آن با طرح های پنجه و همچنین مکان های قرار گیری عکس های خانوادگی نیز از نکات جالب و البته عجیب این خانه است.

شاید آسایش حیوان رکن اصلی طراحی این خانه ها بوده و در همین راستا برای تماشای تلوزیون نیز بالشی مقابل آن طراحی شده تا هرچه بیشتر راحتی حیوان را به ارمغان بیاورد.

samsung-dog-house-2

در پایان باید گفت شرکت سامسونگ تنها یک خانه از این مدل ساخته است و اگر شما وسوسه شده اید که آن را بخرید باید هزینه سنگینی پرداخت کنید. پیش بینی می شود که قیمت این خانه هوشمند حدود ۳۰۰۰۰ دلار باشد که هزینه بسیار زیادی است.

[منبع: pcworld]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *