ورزش‌نگار ؛ بهترین پنالتی زنان تاریخ فوتبال اروپا/ پیروزی نفت امیدیه در مسابقات حذفی بسکتبال و بیشتر

ورزش‌نگار ؛  بهترین پنالتی زنان تاریخ فوتبال اروپا/ پیروزی نفت امیدیه در مسابقات حذفی بسکتبال و بیشتر
  • 1393/12/16
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

رونالدو و زلاتان بهترین پنالتی زنان تاریخ فوتبال اروپا!

ro-and-ibra

زدن پنالتی یک هنر است که هرکس نمی تواند پنالتی زن خوبی از آب در بیاید. در تاریخ فوتبال اروپا معدود بازیکنانی می باشند که اکثر پنالتی هایشان تبدیل به گل شود. حال قصد داریم نگاهی به برترین پنالتی زنان تاریخ فوتبال بیندازیم.

ملوانیها به استراحت رفتند

۱۱

کادر فنی تیم ملوان بندر انزلی با توجه به برد این تیم و برگزاری بازی بعدی این تیم در روز ۲۷ اسفند ، تمرینات این تیم را تا سه شنبه تعطیل کرد تا بازیکنان بعد از ۴ برد متوالی به استراحت بپردازند. ملوان دیروز توانست در یک بازی خوب ، سپاهان را با یک گل شکست دهد و منتظر بازی بعدی خود در مقابل سایپا باشد.این تیم با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد.

پیروزی نفت امیدیه در مسابقات حذفی بسکتبال

basketball

تیم‌های اول تا هشتم لیگ دسته ۱ بسکتبال کشور به مرحله حذفی راه یافتند. در جریان انجام این رقابت‌ها، روز جمعه تیم نفت امیدیه توانست از سد حریف خود نیروی زمینی ارتش با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ عبور کند. گفتنی است که دیدار برگشت میان این دو تیم به میزبانی نیروی زمینی ارتش در ۲۲ اسفند برگزار خواهد شد.

سجادی:اتفاقات بسکتبال را بصورت ویژه بررسی می‌کنیم

۱۳۹۲۱۰۰۹۱۷۰۴۳۴۳۳۱۱۸۳۲۴۳۳

نصر الله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفتگویی رادیویی در خصوص وضعیت اساسنامه کار فدراسیون‌های کشور گفت: از ۳ ماه پیش تاکنون کارگروهی متشکل از ۱۳ نفر کارشناس، حقوقدان و نماینده وزارت، برای این کار تشکیل شده است و مشغول بررسی نظرات ارسالی هستند و اکنون در فصل پنجم این اساسنامه هستیم و ان شاالله تا پایان هفته اساسنامه نهایی تقدیم هیات دولت خواهد شد. وی در پاسخ به اینکه این اساسنامه تا چه زمانی به تایید خواهد رسید گفت: مطمئنا با ارسال آن به هیات دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما احتمالا در سال آینده تصویب خواهد شد. سجادی تشریح کرد: سعی شده تمام استانداردهای مطرح شده از سوی تمام فدراسیون ها در این اساسنامه لحاظ شود. نظرات مختلفی را بررسی کردیم و سعی کردیم مشکلات آن کمتر شود. البته جامع و کامل نیست زیرا که حاصل کار انسان است اما بنظر می‌آید که کارمان را جلو خواهد برد.

افولی که شاید آنخل مقصرش نیست

url

یکی از خریدهای پر سر و صدای این فصل لیگ برتر ، خرید ۶۰ میلیون پوندی منچستریونایتد بود که در یک خرید گران قیمت ، آنخل دی ماریا را از سانتیاگو برنابئو به اولترافورد برد تا تیم نزول کرده منچستریونایتد را به روزهای اوجش بازگرداند ولی این خرید ، حالا به یک اشتباه برای لوییز فن خال تبدیل شده است که فشار اذهان عمومی ، وی را از این موضوع آزرده می سازد ، اما سوال اینجاست که این افول ، ماحصل یک چرخه طبیعی در بازی دی ماریا می باشد یا دی ماریا در آتش اشتباهات فن خال ، در حال سوختن می باشد؟ آنخل دی ماریا ، یکی از خرید های گران قیمت منچستریونایتد بود که رقم ۶۰ میلیون پوند ، انتظارات از این بازیکن را بسیار بالا برده بود ولی دیری نگذشت که همه رویاهای هواداران منچستر یونایتد نقش بر آب شد و دی ماریا هیچ یک از انتظارات منچستری ها را برآورده نکرد. این رقم در حالی پرداخته شد که رقبای این تیم در لیگ برتر با مبالغ بسیار پایین تر توانستند بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرند. سانچس با رقمی معادل ۳۳ میلیون پوند به آرسنال آمد ، کاستا با ۳۲ میلیون پوند از تیم سیموئنه خارج شد و به چلسی پیوست و سسک فابرگاس بزرگ ، از بارسلونا تنها با رقم ۲۹ میلیون پوند به استمفوردبریج آمد.

ضربه مشت افشارزاده در رسانه‌های خارجی

۶۳۵۳۵۹۲۹۸۷۹۵۹۳۸۱۶۶

بهرام افشارزاده پس از پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران، ضربه مشتی به شکم او زد. این حرکت مدیر عامل باشگاه استقلال توسط یکی ار نشریات معروف انگلیس، رصد و در سایت آنان منتشر شد. پس از انتشار این خبر در سایت این نشریه، این خبر در سایت‌های دیگر جهان نیز بازتاب پیدا کرده است و تصویر ناقص و زشتی از فرهنگ مردم ایران را به دنیا معرفی کرد. گفتنی است که افشارزاده سال‌هاست این حرکت را بعنوان شوخی با خبرنگاران انجام می‌دهد اما از آنجا که این‌بار در حضور دوربین تلویزیونی این کار را کرده و در کلیپ منتشر شده، فقط صحنه عصبانیت و مشت وی به خبرنگار و بعد از آن نیز پیچش شکم خبرنگار شخش می‌شود، موجب سو استفاده رسانه های بیگانه شده است.

در این لحظه به پایان ورز‌ش‌نگار امروز رسیدیم. در ادامه می توانید لینک سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز در وب سایت گویا ورزش را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

  • فوری: جانی ایوانز ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد
  • کامرانی فر: نمی شود طرفدار پرسپولیس یا استقلال نبود !
  • پیش‌بازی دیدار تیم‌های بارسلونا – رایو وایکانو
  • اخبار کوتاه ورزشی (۹۳/۱۲/۱۶)
  • سجادی : تکواندو خوب کار میکند / رشته‌های دیگر یاد بگیرند!
  • نوروزی: تراکتورسازی را مثل بنیادکار می بریم
  • درخشان : توان بازی مقابل النصر را نداریم
  • گزارش زنده : هانوفر ۱ـــ۱ بایرن مونیخ

برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *