اپراتورهای همراه تا کنون ۲۰ میلیون دستگاه Galaxy S6 و S6 Edge سفارش داده‌اند

اپراتورهای همراه تا کنون ۲۰ میلیون دستگاه Galaxy S6 و S6 Edge سفارش داده‌اند
  • 1393/12/18
  • مجتبی
  • 0

بر اساس گزارش Korea Times، دو تلفن هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در حال حاضر توسط اپراتورهای همراه، به تعداد ۲۰ میلیون واحد سفارش دریافت کرده اند که این مقدار، برای سامسونگ یک رکورد محسوب می شود.

از این ۲۰ میلیون سفارش، ۱۵ میلیون‌تای آن Galaxy S6 و مابقی آن یعنی ۵ میلیون دیگر، Galaxy S6 Edge است. همانطور که می دانید S6 Edge نسبت ه مدل S6 قیمت بالاتری دارد.

این دو گوشی هوشمند هم اکنون در کشور هلند قابل سفارش هستند. قیمت گلکسی اس ۶ ۷۰۰ یورو و قیمت گلکسی اس ۶ اج، ۸۵۰ یورو تعیین شده که این قیمت ها برای مدل آنلاک شده و بدون قرار داد این دو دستگاه است و قطعا وقتی تحت قرار داد اپراتورها بفروش برسند قیمت آنها بسیار کمتر خواهد بود.

بر اساس تحلیل های سامسونگ بر روی گلکسی اس ۶، تفاوت های زیادی در بخش مشخصات فنی، بین این محصول و بزرگترین رقیب آنها یعنی آیفون ۶ وجود دارد. مدیر ارشد بخش سامسونگ موبایل، آقای JK Shin اعلام داشته که فروش تلفن های هوشمند خانواده گلکسی اس ۶ نسبت به گلکسی اس ۵ بیشتر خواهد بود.

همانطور که می دانید گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج چند روز قبل و در کنگره جهانی موبایل MWC 2015 معرفی شدند. همچنین گلکسی اس ۶ به عنوان برترین موبایل معرفی شده در این رویداد شناخته شد.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *