اکسپریا Z4 قبل از سپتامبر ۲۰۱۵ روانه بازار خواهد شد

اکسپریا Z4 قبل از سپتامبر ۲۰۱۵ روانه بازار خواهد شد
  • 1393/12/19
  • مبين
  • 0

سونی پرچم دار جدید خود یعنی اکسپریا Z4 را در MWC 2015 معرفی نکرد. رسانه ها از معرفی این محصول در کنگره جهانی موبایل خبر داده بودند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

البته سونی اعلام کرده بود که در این نمایشگاه یک گوشی هوشمند در کنار سایر محصولات معرفی خواهد شدکه اکسپریا M4 Aqeu بود. تیم هریسون مدیر روابط عمومی سونی می گوید نسل بعدی سری گوشی های هوشمند اکسپریا Z4 به زودی معرفی خواهد شد. وی همچنین اظهار داشت که محصولات سونی برای عرضه دوره ۱۲ ماه دارند.

این خبر نسبتا خوب است چراکه اکسپریا Z3 در سپتامبر سال گذشته نیز روانه بازار شد و اگر سونی این چرخه را رعایت کند پس اکسپریا Z4 در سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد که قبل از آن هم به صورت رسمی معرفی می شود.

سونی همچنین ادعا می کنید که اکسپریا Z3 از بهترین گوشی های هوشمند بوده و به همین دلیل است که کاربران آن را انتخاب کرده اند. در نسل بعدی ویژگی های بروز شده فراوانی را ارائه می دهد که از جمله آن ها م یتوان به تم های بیش تر و اپلکیشن دوربین اشاره کرد. اگر این خبر صحیح باشد اکسپریا Z4 در شهریور ماه سال جاری روانه بازار خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع: ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *