گوشی هوشمند گلکسی Xcover 3 معرفی شد

گوشی هوشمند گلکسی Xcover 3 معرفی شد
  • 1393/12/21
  • مبين
  • 0

به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد رنج گوشی های هوشمند سری Xcover را بیش تر کند و خانواده خود را بزرگ تر نماید. اکنون شرکت سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی Xcover 3 را به صورت رسمی معرفی کرده است.

مشخصات کلی دستگاه قابل قبول است و در برابر سقوط از ارتفاع ۱٫۲ مترمقاوم استو هیچ آسیبی نخواهد دید ضد گردو غبار بوده و می تواند تا ۳۰ دقیقه زیر یک متر آب دوام بیاورد.

سه کلید بازگشت هوم و مولتی تسکینگ آن فیزیکی بوده و در برابر درجه حرارت شدید مقاوم است علاوه بر این دکمه دیگری با نام Xcover در آن وجود دارد که وظیفه روشن و خاموش کردن چراغ قوه را برعهده دارد.

در حالی که اندورید ۴٫۴ کیت کت رو به انقضا است اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی را نیز دریافت خواهد کرد. با تمام ظاهری که دارد وزن آن ۱۵۴ گرم است اتصال های (LTE (Band 1, 3, 5, 7, 8, 20 را پشتیبانی می کند. اندازه صفحه نمایش آن ۴٫۵ اینچ از نوع WVGA بوده و قدرت آن توسط پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲GHz و رم ۱٫۵ گیگابایتی تامین می شود علاوه بر این دارای باتری ۲۲۰۰mAh، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی، دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی و سنسور های ارتفاع سنج ،قطب نما، GPS، NFC و KNOX می باشد. اعلام شده که این دستگاه در ماه آوریل با قیمت ۱۷۵ یورو روانه بازار می شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع : ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *