نسخه ۱۰۰۴۱ ویندوز ۱۰ با منوی استارت شفاف و تغییر ظاهری Task View ارائه شد

نسخه ۱۰۰۴۱ ویندوز ۱۰ با منوی استارت شفاف و تغییر ظاهری Task View ارائه شد
  • 1393/12/28
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که بروزرسانی های سریع مایکروسافت را دریافت می کنید، اکنون می توانید آخرین نسخه از ویندوز ۱۰ نسخه ۱۰۰۴۱ را دانلود کنید. تغییرات کوچکی در این نسخه اعمال شده اند اما تغییر عمده ای در آن به چشم نمی خورد.

شاید بارزترین ویژگی اضافه شده، ظاهر نسبتاً شفاف منوی استارت باشد. با این حال متن و کاشی ها همچنان غیر شفاف باقی مانده اند. تصویر پشت زمینه نیز دیگر تک رنگ و ساده نیست.

windows10build10041-2-970x0

تغییر مهم دیگر در حالت Task View دسکتاپ مجازی رخ داده است. اکنون کاربران می توانند برنامه ها را از یک صفحه دسکتاپ به صفحه دیگر بکشند که می تواند مدیریت برنامه ها بین دو پنجره را آسان تر کند.

با این حال اینها تنها بخش کوچکی از فعالیت مایکروسافت را نشان می دهد. تغییرات دیگر شامل اضافه شدن کورتانا به بازارهای جدید (شامل چین، انگلستان و آلمان)، منوی دسترسی به شبکه پیشرفته تر و صفحه قفل جدید است.

اما برای بروزرسانی های عمده باید باز هم منتظر ماند. کورتانا همچنان مثل قبل کار می کند، برنامه های جدید اضافه نشده اند و هنوز خبری از پروژه اسپارتان نیست. همچنین کاربران گزارش داده اند که تعدادی باگ در این نسخه وجود دارند که البته قابل پیش بینی بوده اند. به هر حال بروز رسانی ها به سرعت ارائه می شوند و زمانی برای بررسی کامل آنها توسط مایکروسافت وجود ندارد.

شما می توانید نسخه ۱۰۰۴۱ را از طریق Windows Update دریافت کنید. اگر جزو کاربران Fast Track مایکروسافت نیستید هم می توانید به سادگی و با رفتن به قسمت Advanced Options در Windows Update و فعال کردن گزینه Fast در منوی آن، به گروه کاربران دریافت کننده بروزسانی های مایکروسافت بپیوندید.

[منبع: DigitalTrends ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *