روزنگار ؛ بررسی تلفن هوشمند HTC One M9/ افزایش قیمت پیامک و بیشتر

روزنگار ؛ بررسی تلفن هوشمند HTC One M9/ افزایش قیمت پیامک و بیشتر
  • 1394/1/1
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

رگولاتوری‌های آمریکا بالاخره ارسال آزمایشی محصولات با پهپاد توسط آمازون را تایید کردند

faa-amazon-drone

چند سال قبل، آمازون اعلام کرده بود که برنامه ای در سر دارد تا محصولات خود را توسط پهپادها به دست مشتریان برساند. این امر زمان رسیدن محصولات به مشتریان را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. البته برای این کار باید در محدوده پوشش پهپادهای آمازون باشید. متاسفانه بر اساس یکسری قوانین و مقررات نگرانی هایی در اینباره به وجود آمد که باعث شد سازمان FAA انجام ارسال کالا توسط پهپادها را ممنوع نماید.

Vector از ساعت هوشمند فلزی ضدآب خود با عمرباتری ۳۰ روزه رونمایی کرد

gsmarena_001

این روزها دو نوع ساعت هوشمند وجود دارد، یکی آنهایی که شامل امکانات بسیار زیادی هستند و البته عمر باتری بسیار ناراضی کننده ای دارند و دوم آنهایی که عمر باتری خوب دارند ولی امکانات و قابلیت هایشان بسیار کم است. حالا یک شرکت جدید به نام Vector هدفش را بر این نهاده که دو مدل ساعت هوشمند را روانه بازار کند که گفته می شود تا ۳۰ روز می توانند بدون شارژ مجدد کار کنند و نیز از نظر امکانات هم تعداد قابل قبولی ویژگی دارند.

Apple TV جدید ممکن است از پردازنده‌ای شبیه آیفون ۶ بهره ببرد اما از ۴k پشتیبانی می کند

apple-tv

اپل در رویداد ۹ مارچ که چندی پیش برگزار نمود، مشخص کرد که در حال کار بر روی سری جدید Apple TV است که با قیمت کمتر از نسل قبل خود و ۶۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این چیزی بود که اساسا از رویداد یاد شده دریافتیم. درحالیکه اپل بدون هیچ سرو صدای خاصی در حال آماده سازی نسل جدید Apple TV است، یکسری شایعات نیز پیرامون این محصول کوپرتینو به تازگی منتشر شده.

نرخ پیامک از امروز افزایش یافت

۷۶۸۱۹۱

به گزارش گویا آی تی، امروز با تایید بودجه ی سال ۹۴ توسط شورای نگهبان، نرخ پیامک یک تومان گران تر می شود که این افزایش نرخ توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال ۹۴ به تصویب رسید و قرار شد به غیر از افزایش قیمت پیامک، ۱۰ ریال بیشتر از استفاده کنندگان این خدمات گرفته شود. آنها با تصویب یک بند الحاقی به تبصره ۱۹ لایحه ی بودجه سال ۹۴ مقرر کردند که مخابرات وظیفه دارد علاوه بر افزایش قیمت پیامک، ده ریال بیشتر از مخاطبان دریافت کند تا به حساب درآمد عمومی ردیف ۱۶۰۱۵۴ نزد خزانه داری کل کشور واریز شود که در آمد حاصل از آن به سازمان هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تعلق خواهد گرفت.

معرفی چند بازی سرگرم کننده و محبوب برای ایام نوروز ۹۴

best-new-games-h12

نوروز فرا رسید و حالا اوقات فراغت بیشتری برای خیلی ها به وجود آمده. می خواهیم در این مطلب تعدادی بازی اندرویدی و ios به شما معرفی کنیم که در این روزها با آنها سر گرم شوید. برخی از بازی هایی که در لیست ما هستند بسیار جدید بوده و کمتر به آنها پرداخته شده است. اما با اینحال ما تضمین نمی کنیم که حتما تمام بازی ها مورد توجه و رضایت شما قرار بگیرد ولی سعیمان بر این بوده لیستی را انتخاب کنیم که همه نوع سلیقه ای را در بر گیرد.

عرضه تبلت بهداشتی توسط گوگل برای مقابله با ویروس ابولا

عرضه تبلت بهداشتی توسط گوگل برای مقابله با ویروس ابولا

اگر تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که آلوده ترین سطوحی که ممکن است در طول روز با آن سر و کار داشته باشید، چه چیزی ممکن است باشد، احتمالا بسیار متعجب خواهید شد که بدانید این سطوح، ابزارهای همراهتان هستند. چیزهایی مثل تلفن های هوشمند یا دستگاه تبلت شما. حال تصویر کنید که شما در نقش یک پزشک و در حال مبارزه با ویروس ابولا هستید. خب در حالی که از سر تا پای شما با لباس مخصوص پوشانده شده است، انتظار دارید با چنین وسیله ی آلوده ای کار نمایید!

بررسی تخصصی گوشی هوشمند HTC One M9

بررسی تخصصی گوشی هوشمند HTC One M9

شایعات زیادی درباره گوشی هوشمند HTC One M9 منتشر شد و سرانجام در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ به صورت رسمی معرفی شد. گوشی هوشمند One M9 قدری شبیه به One M8 و برای یک پرچم دار شرکت اچ تی سی همان آلومنیوم پشتی دستگاه را حفظ کرده است. در این دستگاه همان اسپیکر BoomSound و صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p که در One M8 وجود داشت استفاده شده است پردازنده این پرچم دار ارتقاء یافته و به هشت هسته ای Snapdragon 810 تبدیل شده است. علاوه بر این وجود یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی بر محبوبیت آن می افزاید. در ادامه قصد داریم که جزئیات گوشی هوشمند One M9 را بررسی کنیم پس با ما در گویا آی تی همراه باشید.

بررسی تخصصی گلکسی اس ۶

بررسی تخصصی گلکسی اس ۶

چند ماه پیش بود که سامسونگ از گلکسی اس ۶ پرده برداشت انتظارها به پایان رسید و پس از انتشار شایعات فراوان درباره گلکسی اس ۶ نهایتا در نمایشگاه MWC 2015  به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای مدل دیگری با نام گلکسی اس ۶ Edge است که تفاوت عمده آن با گلکسی اس ۶ در صفحه نمایش آن است. این دستگاه دارای صفحه نمایش خمیده از سمت لبه می باشد که طراحی شیک و بسیار زیبایی دارد. بدنه گلکسی اس ۶ از مواد با کیفیت ساخته شده و دارای ویژگی های خوبی از قبیل شارژ سریع می باشد. در ادامه به بررسی این گوشی می پردازیم پس با گویا آی تی همراه باشید.

در این ساعت به پایان روزنگار امروز گویا آی تی رسیدیم و خلاصه ای از مهمترین اخبار حوزه فناوری منتشر شده امروز را برایتان مرور کردیم. همچنین می توانید در زیر لینک سایر مطالبی که امروز در گویا آی تی منتشر شده اند را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه نمایید.

تلفن هوشمند XOLO Win Q900s حالا با قیمت زیر ۱۰۰ دلار در دسترس است

موتورولا عرضه اندروید ۵/۱ را برای گوشی Moto X 2014 شروع کرد

سونی در آینده‌ای نزدیک یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی خواهد کرد [شایعه]

زنگ خطری برای اپل‌واچ! ساعت هوشمند لوکس اندرویدی در راه است

موتور Tron برای فروش آماده است؛ شما هم می توانید سفارش دهید!

انتظار می رود که سامسونگ ۵۰ میلیون نسخه از گلکسی اس ۶ را در سال جاری بفروشد

هشدار جدی در مورد مصرف آجیل

گوشی اندرویدی دیگری که ویندوز ۱۰ را اجرا خواهد کرد؛ اینبار نوبت به ZTE رسیده

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *