سونی در آینده‌ای نزدیک یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی خواهد کرد [شایعه]

سونی در آینده‌ای نزدیک یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی خواهد کرد [شایعه]
  • 1394/1/1
  • مجتبی
  • 0

اگر از طرفداران برند سونی باشید، خوشحال خواهید شد زمانی که بدانید ممکن است این شرکت از یک دوربین سطح بالا رونمایی کند که در رقابت مستقیم با Canon 5DS قرار گیرد. بنظر می رسد که پاسخ این سوال که آیا چنین دوربینی واقعا معرفی می شود یا نه در طی هفته های آینده مشخص خواهد شد. بر اساس گزارشی که از وب سایت Sony Alpha Rumors منتشر شده، اعلام شده که سونی در حال انجام کار بر روی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است و به زودی نیز ان را معرفی می نماید.

دوربین جدید یاد شده، همانطور که گفتیم قرار است برای رقابت مستقیم با دوربین EOS 5DS از کانن قرار گیرد. در حال حاضر جزئیات در مورد دوربین اشاره شده، نامشخص و بسیار کم است اما می توان انتظار داشت که از دوربین Sony A9 که پیش از این شایعه شده بود در آن استفاده شود. شاید هم این دستگاه یکی دیگر از محصولات سری دوربین های A-mount سونی باشد.

large_sony-a7s-camera-650x470

اگر این شایعه حقیق داشته باشد قطعا وجود سنسوری با مگاپیکسل بالا در سری E-mount  می تواند نظر خیلی را جلب کند. تاریخ معرفی محصول مورد بحث ماه می یا آپریل سال میلادی جاری اعلام شده بنابر این حدس زده می شود که در طی هفته های آینده به حقیقت یا عدم حقیقت این شایعات پی خواهیم برد. همچنین باز هم این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت دوربین و تصاویر فقط به بالا رفتن مگاپیکسل بستگی ندارد و عوامل دیگری هم در تولید کیفیت تصاویر نهایی دخیل هستند.

اینکه قیمت دوربین جدید شایعه شده، چقدر تعیین شود نیز مشخص نیست اما با فرض اینکه قرار است این محصول در رقابت با سری Canon EOS 5DS قرار گیرد، می توان انتظار قیمت ۴۰۰۰ دلار به بالا را از آن داشت. با گویا آی تی همراه باشید تا شما را در جریان تازه ترین اخبار و جزئیات در مورد این دوربین بگذاریم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *