Vector از ساعت هوشمند فلزی ضدآب خود با عمرباتری ۳۰ روزه رونمایی کرد

Vector از ساعت هوشمند فلزی ضدآب خود با عمرباتری ۳۰ روزه رونمایی کرد
  • 1394/1/1
  • مجتبی
  • 0

این روزها دو نوع ساعت هوشمند وجود دارد، یکی آنهایی که شامل امکانات بسیار زیادی هستند و البته عمر باتری بسیار ناراضی کننده ای دارند و دوم آنهایی که عمر باتری خوب دارند ولی امکانات و قابلیت هایشان بسیار کم است. حالا یک شرکت جدید به نام Vector هدفش را بر این نهاده که دو مدل ساعت هوشمند را روانه بازار کند که گفته می شود تا ۳۰ روز می توانند بدون شارژ مجدد کار کنند و نیز از نظر امکانات هم تعداد قابل قبولی ویژگی دارند.

دو مدل Vector Luna و Meridian با تمامی دستگاه های اندرویدی، ویندوزفونی و iOS کار میکنند و حتی با محصول شرکت Pebble نیز همخوانی دارد. این دو محصول نوتیفیکیشن ها را در صفحه خود نمایش می دهند و نیز می توان با آنها خوراک خبری سایت های مورد علاقه‌تان را ببینید. دنبال کردن فعالیت ها و نیز بررسی خواب از دیگر مواردی است که این ساعت ها ارائه می کنند. البته صفحه نمایش هر دو محصول مورد بحث لمسی نیست که این خود به ذخیره کردن باتری کمک بسیار زیادی کرده.

۱

می توانید از بین مدل های مختلفی که هر کدام از نظر ظاهری یک ویژگی خاص دارند را برای خود برگزینید. تمامی اعمال ساعت هوشمند یاد شده با سه دکمه فیزیکی که در کنارش قرار داده شده اند، انجام می پذیرد. Vector با همکاری شرکت معروف ترموستات های هوشمند یعنی Nest همکاری کرده تا بتواند امکانات دیگری را نیز به محصول خود بیافزاید.

ساعت هوشمند Vector Luna گزینه ای برای افراد مشکل پسند است و یک کالای سطح بالا محسوب می شود. صفحه نمایش این مدل گرد بوده و قیمتش ۳۵۰ دلار است. مدل دیگر که Meridian نامیده شده نیز از صفحه نمایشی مستطیلی بهره می برد و قیمتی ۲۰۰ دلاری برایش تعیین شده. هر دو محصول یاد شده ضدآب نیز هستند و میتوان با آنها تا عمق ۵۰ متری آب با خیال راحت کار کرد!

دو مدل ساعت مورد اشاره، به صورت عمومی در تابستان در سراسر جهان و از طریق فروشگاه آنلاین شرکت سازنده و ینز نمایندگی های منتخب به دست مشتریان خواهد رسید. هر دو ساعت مورد بحث از بدنه ای فلزی بهره می برند که از چند نوع فلز با کیفیت ساخته شده. امکان پیشخرید محصولات یاد شده هم اکنون وجود دارد و میتوان با مراجعه به سایت رسمی این شرکت، مدل مورد نظرتان را سفارش دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *