Huawei از گوشی های هوشمند Honor 4X و Honor 6 Plus در هند رونمایی کرد

Huawei از گوشی های هوشمند Honor 4X و Honor 6 Plus در هند رونمایی کرد
  • 1394/1/5
  • مهرداد فراهانی
  • 0

هواوی در ماه دسامبر سال گذشته از گوشی های هوشمند Honor 4X و Honor 6 Plus به عنوان جدیدترین گوشی های مقرون به صرفه خود رونمایی کرد که در ابتدا تنها در چین عرضه شد. در حال حاضر، هواوی آماده عرضه این گوشی در هند نیز می باشد.

مشتریان هندی از ۳۰ مارس قادر به خرید هواوی هونور ۴X هستند، که به طور انحصاری از طریق Flipkart، عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی هوشمند حدود ۱۶۸ دلار خواهد بود. علاوه بر قابلیت های پشتیبانی از دو سیم کارت و اتصال LTE، هونور ۴X ویژگی هایی مانند صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p، بهره بری از پردازنده چهار هسته اسنپ‌دراگون ۴۱۰، رم ۲ گیگابایت، ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و پلت‌فرم اندروید کیت‌کت را ارائه می دهد. دوربین عقب آن هم ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل می باشد.

Huawei-Honor-6-Plus-2

گوشی دیگری که هواوی در حال عرضه در هند است هونور ۶ پلاس می باشد. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولیشن ۱۰۸۰P، پردازنده octa-core HiSilicon گیرین ۹۲۵، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. هونور ۶ پلاس از ویژگی دو دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب بهره می برد که به نظر می رسد قابلیت فیلم برداری سه بعدی را داشته باشند، دوربین جلو هم ۸ مگاپیکسلی می باشد. هوآوی هونور ۶ پلاس در ماه آوریل با قیمت ۴۲۵ دلار توسط Flipkart به فروش می رسد.

بعد از این، هوآوی فروش گوشی های هوشمند هونور را در ایالات متحده، عرضه خواهد کرد هر چند ما هنوز نمی دانیم که گوشی های هونور ۴X و هونور ۶ پلاس در میان آن ها خواهند بود یا نه.

[منبع: Phondarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *