اسنپ دراگون ۶۲۰، اسنپ دارگون ۶۱۵ را در تست اخیر حرارت کوالکام در بر گرفت

اسنپ دراگون ۶۲۰، اسنپ دارگون ۶۱۵ را در تست اخیر حرارت کوالکام در بر گرفت
  • 1394/1/5
  • حکیمی‌
  • 0

در طول یک آزمایش توسط Qualcomm که نشان داد شد چگونه Snapdragon 815 منتشر نشده این کمپانی، خنکتر از اسنپ دراگون ۸۱۰ و اسنپ دراگون ۸۰۱ کار می کند. گویا هم اکنون، کوالکام تست حرارت برای اسنپ دراگون ۶۲۰ که منتشر نشده و اسنپ دراگون ۶۱۵ که هم اکنون در دسترس می باشد را انجام داده است.

snapdragon-processor_1

برخلاف تست های قبلی، که از بازی Asphalt 8 برای فشار به چیپ ست استفاده می شد، کوالکام آنرا به مورتال کمبات ۵ تغییر داده است. این یک انتخاب تعجب آور است از آنجا که تراشه های آزمایش شده از تراشه های رنج متوسط کوالکام هستند. شاید کوالکام باید از مورتال کمبات ۵ برای آزمایش تراشه های شاخص خود استفاده میکرد.

با این حال، این بازی در یک دستگاه با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰، حافظه رم ۱٫۵ گیگابایتی و بدون آنتن تلفن همراه یا رادیو اجرا میشود. هر تراشه قبل از اینکه حرارت سنج مشغول شود، بازی مورتال کمپات ۵ را برای ۲۰ دقیقه اجرا میکرد. نتیجه اینکه دمای اسنپ دراگون ۶۲۰ به ۱۰۷٫۶ درجه فارنهایت می رسد و خنکتر است از اسنپ دراگون ۶۱۵ که به ۱۱۴٫۸ درجه رسیده است. در یک دستگاه با آنتن تلفن همراه یا رادیو، دما کمی بالاتر خواهد بود.

با توجه به تست ها، اسنپ دراگون ۶۲۰ دائما سرد می شود هنگامی که زمان بازی تمام می شود. اسنپ دراگون ۶۱۵ برای اولین ۱۵ دقیقه از بقیه خنکتر بود قبل از دما شروع بکار کرد، کمی عجیب است. عملکرد تراشه دوم ظاهرا چیزی است که کوالکام قادر به حل آن با نسل بعدی تراشه های متوسط خود خواهد بود.

[ منبع : phonearena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *