زامبی کشی نامحدود با ماشین در Zombie Highway 2

زامبی کشی نامحدود با ماشین در Zombie Highway 2
  • 1394/1/6
  • مجتبی
  • 0

این روزها تب و تاب زامبی ها در فیلم ها و بازی های زیادی دیده می شود. یکی از برترین و محبوب ترین بازی های سبک ماشین رانی که از زامبی در ان استفاده شده Zombie Highway بود که حالا با سری دوم این بازی مواجه هستیم.

در سری دوم بازی هم مانند نسخه قبلی همچنان باید در خیابان ها با ماشین خود اقدام به کشن زامبی های فراوانی کنید که در مسیر وجود دارند. می توانید ماشین های زیادی آزاد کنید و رفته رفته به سلاح های خود بیافزاید تا مدت بیشتری را بتوانید دوام آورید. البته حالا می توانید از سوخت نیتروژنی هم بهره ببرید و بیشتر به جنبه ماشین سواری بازی یاد شده پی ببرید.

مانند قبل هدف اصلی بازی این است که شما در مسیر تا جایی که می توانید دوام بیاورید و زنده بمانید. اما آیا می توانید مدت زیادی دوام بیاورید؟ پس اگر اهل چالش هستید وقت را تلف نکنید چرا که این بازی مختص شماست. شما در Zombie Highway 2 با شش نوع ماشین مختلف بهینه شده نسبت به نسخه قبل مواجه خواهید شد که با کسب امتیاز می توانید آنها را آزاد کرده و ارتقا بخشید.

screenshot_11_q90

۱۷ سلاح مختلف هم برایتان در نظر گرفته شده تا بتوانید در حد امکان زامبی ها را نابود سازید. امکان ارتقاع سلاح ها نیز وجود دارد و همین امر بازی را تا حد زیادی از یکنواختی خارج می کند و همواره سعی خواهید کرد تا بهتر و بهتر شوید. همچنین هر روز یک امتیاز مخصوص برای کسب کردن وجود دارد که به نوعی هدیه بازی با بازیکنان فعال است.

screenshot_12_q90

گرافیک بازی باز هم بهتر شده و بسته به دستگاهی که از آن استفاده می کنید می توانید ریزترین موارد گرافیکی را هم در بازی حس کنید چرا که سازنده بخوبی به آنها پرداخته است. اما از هر چه بگذریم از سیستم رقابت آنلاین نمیتوان گذشت. بله در این بازی هم می توان امتیاز دوستان و سایرین را مشاهده کرد و اینگونه می توانید خود را در بین میلیون بازیکن این بازی مشاهده کنید. گیم پلی هم که خیلی خوب طراحی شده و با حالت های مختلف می توانید کنترل بازی را به صورت کامل در دست گیرید. پس منتظر چه هستید! Zombie Highway 2 انتظار شما را می کشد!

[button color=”gray” link=”http://iranapps.ir/app/com.auxbrain.zh2″ align=”center” target=”_blank”]دانلود از ایران اپز[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *