بلکبری سه ماهه پایانی ۲۰۱۴ را با ۲۸ میلیون دلار سود به پایان رسانده

بلکبری سه ماهه پایانی ۲۰۱۴ را با ۲۸ میلیون دلار سود به پایان رسانده
  • 1394/1/8
  • مجتبی
  • 0

نتایج مالی شرکت کانادایی بلکبری برای سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی، نشان می دهد که شرکت مورد بحث توانسته بالاخره مجددا به سوددهی برسد. برای دوره زمانی سه ماهه ای که در ۲۸ فوریه خاتمه یافته، بلکبری گزارشی منتشر نموده که مشخص می کند، ۲۸ میلیون دلار سود نصیب این شرکت شده است. این درحالیست که سال گذشته شرکت یاد شده با مشکلاتی مواجه گردید که نتیجه همه آنها ۱۴۸ میلیون دلار ضرر بود.

در شرایطی که بسیاری از تحلیلها پیشبینی کرده اند که درآمدی ۷۹۰ میلیون دلاری برای شرکت کانادایی بدست خواهد آمد، اما بلکبری خود اعلام کرد که توانسته ۶۶۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد. بخش نرم افزاری و ماموریت های مرتبط با آن در شرکت مورد بحث نقش مهمی در کسب درآمد آن ایفا می کند چرا که ۶۷ میلیون دلار از مبلغ اشاره شده در سه ماهه پایانی ۲۰۱۳ را همین بخش کسب نموده.

۱۷۶۹۲۸-blackberryrebrand

قطعا بلکبری تلاش خوبی در این زمینه داشته که کسب درآمد خود را از سبک صرفا سخت افزاری به نرم افزاری پیش ببرد و در هر دو بخش به کسب درآمد بپردازد. نظر شما در اینباره چیست؟ آیا پایان راه بلکبری نزدیک است یا درچه های امید به روزیش باز شده؟ آیا مجددا شاهد سوددهی این شرکت خواهیم بود؟ لطفا نظرات ارزشمندتان را در بخش دیدگاه ها با گویا ای تی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *