تصاویر بیشتر از ویندوز ۱۰ بر روی گوشی های هوشمند

تصاویر بیشتر از ویندوز ۱۰ بر روی گوشی های هوشمند
  • 1394/1/9
  • مهرداد فراهانی
  • 0

پس از افشای تصاویر از مرورگر اسپارتان بر روی ویندوز ۱۰، اوایل امروز، چندین تصویر دیگر بر روی وب توسط ITHome به بیرون درز کرده است. این تصاویر مرورگر جدید و همچنین برخی از تنظیمات، شماره گیر هوشمند جدید، و توانایی یکپارچه سازی برنامه های دیگر با سیستم عامل گوشی برای جلوگیری از فیلتر شدن و هرزنامه های ناخواسته را نشان می دهند.

پشتیبانی از صفحه نمایش مولتی تاچ، تغییرات ظاهری اندک و پشتیبانی از زبان های متعدد و همچنین بهبود صفحه کلید در این تصاویر مشخص است. تصاویر تازه به بیرون درز شده به نظر می رسد به دنبال طراحی مشاهده شده در تصاویر به بیرون درز شده که قبلا ادعا می شد پیش نمایش ویندوز هستند قرار دارد. بنابراین به احتمال زیاد این تصاویر حقیقی هستند. زیرا اگر جعلی بودند قطعا با هم تفاوت های زیادی داشتند.

متاسفانه، ما نمی دانیم چه زمانی ساخت پیش نمایش بعدی ویندوز شروع می شود، اما مایکروسافت تایید کرده است که هر زمان این اتفاق بیافتد، آن را برای دستگاه هایش منتشر خواهد کرد. در کنفرانس WinHEC، مایکروسافت جزئیات طرح خود به نام “delight users” را منتشر کرد که مربوط به انتشار به روز رسانی های سریع به ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند و همچنین نسخه ویندوز ۱۰ بر روی دسکتاپ می باشد.

شما می توانید گالری تصاویر منتشر شده را در زیر ببینید.

[منبع: neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *