انتظار می رود گوشی وان پلاس Two به اندازه سامسونگ گلکسی S6 پرنفوذ باشد

انتظار می رود گوشی وان پلاس Two به اندازه سامسونگ گلکسی S6 پرنفوذ باشد
  • 1394/1/9
  • علیرضا اصغری
  • 0

علی رغم تاکتیک های مشکوک بازاریابی و مشکلات اولیه جهت تامین مطمئن و امن، مدل وان پلاس One پس از عرضه مورد ستایش کاربران قرار گرفت و حال این مساله ما را با این تردید مواجه کرده است که آیا این شرکت قادر خواهد بود این مسیر را برای نسل بعدی پرچم دار خود یعنی وان پلاس Two نیز ادامه دهد.

OnePlus One

ولی آن طور که به نظر می رسد شرکت وان پلاس این تصور را دارد که با عرضه مدل جدید این شرکت یعنی وان پلاس Two،‌ آنها مردم را هیجان زده خواهند کرد، ‌حتی مدیر عامل این شرکت اعتقاد دارد که این گوشی ثابت خواهد کرد که همانندِ نام های بزرگ حاضر در صحنه، قدرتمند و پر نفوذ خواهد بود. Carl Pei طی اظهار نظری در جریان یک پرسش و پاسخ در وب سایت Reddit بیان کرد که در سال ۲۰۱۵ ما شاهد ۴ پرچم دار خواهیم بود:‌ سامسونگ گلکسی S6، آیفون ۶s، اچ تی سی One M9 و مدل وان پلاس Two.

این نشان دهنده اعتماد به نفس بالای این شرکت می باشد، ‌مخصوصا وقتی شما این مساله را در نظر بگیرید که مدل وان پلاس One تنها گوشی عرضه شده این شرکت تا به امروز بوده است. به هر صورت همان طور که ما نیز اشاره کردیم، بازتاب های اولیه نسبت به مدلِ جدید بسیار مثبت بوده است. و البته این حقیقت که عرضه آن با رامِ سیانوژن مد صورت خواهد گرفت،‌ بدون شک به افزایش محبوبیتش کمک خواهد کرد.

هر چند با انتظار جایگزینی Oxygen OS با سیانوژن مد، ‌این تردید وجود خواهد داشت که آیا کاربران به سیستم عامل جدید واکنش مطلوب نشان می دهند یا خیر . به هر حال،‌ ما انتطار داریم که مدل وان پلاس Twoدر نیمه دوم سال جاری و احتمالا در ماه سپتامبر برای عرضه عمومی آماده گردد.

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *