اسمارت فون فوق العاده ارزان قیمت Xiaomi در راه است.

اسمارت فون فوق العاده ارزان قیمت Xiaomi در راه است.
  • 1394/1/10
  • علی رضاپور
  • 0

تقریبا یک هفته پیش،یک شرکت تلفن همراه به نام Xiaomi، خبری را منتشر کرده بود که حاکی از این بود،اسمارت فونی با قیمت ۸۰ دلار آمریکا رونمایی شده است.این اسمارت فون از دارای پردازنده ی Leadcore می باشد.

در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی اسمارت فون یاد شده، گواهینامه ی تایید کیفیت را از سازمان های مربوطه در کشور چین اخذ نمود.خبرگزاری های چینی خبر از به بازار آمدن این اسمارت فون می دهند.فعلا نامی برای این مدل انتخاب نشده است.دستگاه یاد شده دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ می باشد.

Xiaomi-Mi4-specs-photos-and-everything-you-need-to-know-01-

یک پردازنده ی چهار هسته ای ۱٫۶GHz Leadcore 1860 LC این گوشی را کنترل می کند. همچنین ۱ گیگا بایت RAM و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد.برای کسانی که نیاز به حافظه ی بیشتری دارند جایگاه micro SD خارجی هم وجود دارد.یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی موجود است.می توانید عکس های سلفی خود را با دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی آن بگیرید.

اندروید ۴٫۴٫۴ بر روی این محصول از پیش نصب شده است که قابل ارتقا نیز می باشد.طبق خبری که در Xiaomi نوشته شده است،بخاطر قیمت استثنایی اسمارت فون یاد شده،امسال بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دستگاه به فروش خواهد رسید.

[منبع:PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *