ساخت و به اشتراک گذاری تم در گلکسی اس ۶ بزودی فراهم می شود

ساخت و به اشتراک گذاری تم در گلکسی اس ۶ بزودی فراهم می شود
  • 1394/1/11
  • مجتبی
  • 0

جدیدترین نسخه از رابط کاربری (لانچر) انحصاری سامسونگ موسوم به تاچ ویز، در نهایت با ویژگی پشتیبانی از تم ها معرفی شد. سری گلکسی A که شامل A3, A5 و A7 می شود تم ها را در تاچ ویز به کاربر ارائه می کنند. حالا هم دو گوشی جدید نوت ۴ و گلکسی اس ۶ به این ویژگی تجهیز گشته اند.

متاسفانه تم ها پیشفرض آنقدری نیستند که بتوانند سلیقه تمام افراد را پوشش دهند. مدل های چینی گلکسی A5 و A7 و نیز نوت ۴ هم پیش از این یک راه حل برای مشکل یاد شده دارند و آن ابزاریست که به کاربر اجازه طراحی و به اشتراک گذاری تم های مورد نظرش را می دهد.

دسترسی به این ابزار همانطور که می دانید توسط سامسونگ محدود شده ولی این شرکت کره ای بر روی گسترش قابلیت یاد شده کار میکند. سامسوتگ در پاسخ به سوال کاربری که در مورد گلکسی اس ۶ اشاره به این قابیلت کرده بود، اعلام کرده که به زودی سرویس ساخت تم را در بازارهای بیشتری در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

بنظر می رسد طبق اخبار وشایعات و نیز گزارشات منتشر شده تا به این لحظه، ابزار ساخت تم برای گلکسی اس ۶ در ماه آوریل سال میلادی جاری در دسترس کاربران قرار بگیرد. همچنین حدس زده می شود که گلکسی اس ۶ اج هم ویزگی ساخت تم را همزمان با گلکسی اس ۶ در دسترس دارندگان این محصول قرار دهد.

اگر شما هم به ساخت تم و سبک گرافیکی رابط کاربری خاص و طبق سلیقه خود در تاچ ویژ علاقمند شده اید، با گویا آی تی همراه باشید تا در صورت فعال شدن این ویژگی فورا شما را در اگاه سازیم.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *