گوشی هوشمند Galaxy S6 Duos به نمایش در آمد

گوشی هوشمند Galaxy S6 Duos به نمایش در آمد
  • 1394/1/11
  • مبين
  • 1

اوایل این هفته گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ Duos در یک فروشگاه اینترنتی روسی به نمایش درآمد و آماده فروش بود. به تازگی در توییتر سامسونگ یک تصویر از گوشی هوشمند Duos منتشر شده است که اسلات دو سیم کارته آن را مشخص کرده است.

به غیر از وجود اسلات دو سیم کارت هیچ تفاوتی میان پرچم دار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ با این مدل نیست. بنابراین ما حدس می زنیم که مشخصات آن همانند نسخه تک سیم کارته باشد و در ۱۰ وریل در بازارهای متعدد منتشر شود.

galaxy-s6duos

گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ دارای صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی با وضوح ۲,۵۶۰ در ۱,۴۴۰ پیکسل، پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰، ۳GB رم و حافظه داخلی انتخابی ۳۲/۶۴/۱۲۸GB است. همچنین دوربین پشتی آن ۱۶ مگاپیلکسی بوده و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسل است، از دیگر مشخصات آن می توان به باتری ۲,۵۵۰ mAh، وای فای، بلوتوث، ۴G و اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی با رابط کاربری  TouchWiz اشاره کرد.

هنوز هیچ کلمه ای از سوی شرکت کره ای سامسونگ درباره نسخه دو سیم کارته پرچم دار فعلی آن نیست اما این تصویر در صفحه توییتر آن منتشر شده است. انتظار می رود که سامسونگ به زودی خبر ساخت این نسخه را بدهد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. ماکه گوشیمونو خریدیم(sony xperia m) دیگه هم مهم نیست چی بیاد بازار تا ۲ ۳ سال آینده!!
    ولی دوربینش حرف نداره با os آخرین ورژن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *