سونی اکسپریا Z4 احتمالا موفق به دریافت گواهی FCC شد

سونی اکسپریا Z4 احتمالا موفق به دریافت گواهی FCC شد
  • 1394/1/12
  • مهرداد فراهانی
  • 0

به دنبال تمام شایعاتی که پیرامون سونی اکسپریا Z4 منتشر شده است، به نظر می رسد که این تلفن دیر یا زود معرفی می شود. درحال حاضر ما در حال مشاهده اخباری مبنی بر گذراندن تست های FCC برای این گوشی هستیم. با توجه به اطلاعات منتشر شده ما فکر می کنیم سونی ممکن است در حال حاضر تحت پوشش این استاندارد قرار گرفته باشد.

Possible-Xperia-Z4-rendrs

FCC به تازگی یک گوشی سونی با کد PM-0780 را تایید کرده است. در حالی که با توجه به جزئیات در مورد آن، ما می دانیم که این گوشی از طیف گسترده ای از باند LTE و یک باتری غیر قابل جابجایی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، شش نوع مختلف از این گوشی ذکر شده است. آنها دارای سخت افزار یکسان هستند، اما با هم کمی متفاوت می باشند.

Rumored-Sony-Xperia-Z4-specs.jpg

ابعاد گوشی نیز در مقالات FCC ذکر شده است. این گوشی با ابعاد ۷۳ در ۱۴۶ میلی متر است که تقریبا هم اندازه اکسپریا Z3 است. علاوه بر این، مشخصات به خوبی با شایعاتی که در مورد سونی اکسپریا Z4 منتشر شده مطابقت دارند.

جالب توجه است، اسناد FCC حضور یک حافظه microSD در سونی PM-0780 تایید می کند. شایعات همچنین نشان می دهد که سونی نمی خواهد پشتیبانی از کارت حافظه microSD را از پرچمداران خود حذف کند.

تقریبا تمام داده های نشان داده شده توسط اسناد FCC در تصاویر موجود است. در حالی که هنوز تایید نشده که PM-0780 همان اکسپریا Z4 است، اما امکان این که این قضیه حقیقت داشته باشد زیاد است.

[منبع: phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *