معرفی jawbone up4 با قابلیت کیف پول همراه

معرفی jawbone up4 با قابلیت کیف پول همراه
  • 1394/1/28
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

دیروز اخباری مبنی بر معرفی گجتی پوشیدنی به همراه قابلیت کیف پول الکترونیکی از سوی Jawbone منتشر شد. حالا به نظر می رسد این اخبار صحت داشته باشند زیرا این کمپانی به طور رسمی Jawbone Up4 را معرفی کرده است. همچنین این شرکت همکاری خود با American Express را نیز آغاز کرده است و این همکاری می تواند به این معنی باشد که قابلیت کیف پول هوشمند تنها برای کاربران دارای کارت اعتباری AmEx در دسترس است.

در نگاه اول چنین تصمیمی عجیب به نظر می رسد اما اگر شما هم صاحب کارت های اعتباری AmEx باشید آنگاه به مشکلی بر نخواهید خورد. با این حال به نظر می رسد تجربه استفاده از این قابلیت چندان هم بی درد سر نباشد. شما باید وارد حساب کاربری خود در برنامه AmEx و یا وب سایت شوید تا از تاریخچه تراکنش ها آگاه شده و همه آنها را در خود برنامه Jawbone مشاهده کنید. به گفته AmEx این کار برای حفاظت از داده های با اهمیت مشتریان انجام می شود.

۱۲۵۵۲-۶۵۷۶-۱۵۰۴۱۶-UP2-l

حالا که صحبت از امنیت شد، باید گفت Jawbone Up4 و AmEx از  همان تکنولوژی پول الکترونیکی که در Apple Pay مورد استفاده قرار میگیرد بهره خواهند برد. به بیان ساده تر این کار به این معنی است که در طی تراکنش، شماره کارت اعتباری شما نمایش داده نخواهد شد. در عوض هر تراکنش رمزی تولید می‌کند که تراکنش یاد شده را تائید کرده و به این ترتیب اگر هکرها به اطلاعات خرید شما دسترسی پیدا کنند، نخواهند توانست شماره کارت اعتباری را پیدا کنند. 

به عنوان یک دستبند سلامتی نیز Jawbone Up4 دارای سخت افزار و طراحی مدل قبلی Jawbone Up3 خواهد بود. تفاوت اصلی این دو مدل آن است که دستگاه جدید دارای چیپ NFC بوده که قابلیت استفاده از کیف پول همراه را فراهم می کند. قیمت این دستگاه ۱۹۹ دلار خواهد بود که اندکی بیشتر از Up3 است. انتظار می رود فروش Up4 از تابستان امسال آغاز شود.

[منبع: UberGizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *